امام جمعه اردکان با دعوت مردم به حضور پر شور در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که پایبندی بیشتری به نظام دارند و دغدغه اصلی آنها خدمت به مردم و حل مشکلات با نگاه به درون و ظرفیت های داخلی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۱۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان، امام جمعه اردکان، درخصوص حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات گفت: انتخابات صحنه ای مهم از حضور مردم است که در آن تصمیم می گیرند بخشهایی از مدیریت کلان کشور و شهر را به دست فرد یا افرادی واگزار کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر افزود: همانطور که جنگ های امروزی به جنگ فیزیکی خلاصه نمی شود و جنگ هایی از جمله جنگ رسانه ای و اطلاعاتی، جنگ فرهنگی و ... داریم حضور آگاهانه در همه صحنه های سرنوشت ساز و از جمله انتخابات جهاد محسوب می شود.

وی یاداوری کرد : اصل اول و اولویت اساسی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که اگر این مهم محقق شود، نتیجه هر چه باشد پیروز این میدان نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است و بازنده واقعی دشمنان اسلام و انقلاب ما خواهند بود. تقریبا همه مسولان با سلایق مختلف متفقند که حضور حداکثری و با نشاط مردم پاتک سختی به جبهه دشمن خواهد زد که آثارش تا سالها باقی خواهد ماند

وی در ادامه با دعوت مردم به حضور پر شور در انتخابات تاکید کرد: در مرحله بعد مردم عزیز سعی کنند افرادی را انتخاب کنند که پایبندی بیشتری به نظام دارند و دغدغه اصلی آنها خدمت به مردم و حل مشکلات با نگاه به درون و ظرفیت های داخلی است، همچنین دغدغه دین و ارزشهای والای اسلام و قرآن و اجرای احکام و اوامر الهی داشته باشند چرا که شهدای عزیز ما جان خود رابرای اینها داده اند که انشالله میتوانند با تحقیق به اصلح برسند. این ملاکها مکرر در کلام امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم آمده است.

شاکر همچنین با اشاره به انتخابات شورای شهر تصریح کرد: قبلا در نماز جمعه یادآوری کردم که مردم سعی کنند به دور از تعصبات تک رای ندهند و حداقل به چند نفر از هفت عضو مورد نیاز شورا رای بدهند و مصالح شخصی و محلی و جناحی را بر مصالح شهر و آینده مردم ترجیح ندهند. ما نمی دانیم خیر و صلاح مملکت در چیست و لذا دعا میکنیم که انشالله نتیجه انتخابات به نفع اسلام و قران و مردم عزیز باشد و روح امام و شهدا را شاد و راضی کند.

وی در پایان تاکید کرد که فردای انتخابات باید حاکم بر جامعه امنیت و آرامش و دوستی باشد و جای رقابتها را رفاقتها بگیرد در غیر این صورت مردم از انتخابات دلزده و رمیده می شوند و در مشارکت آنها در آینده نیز تاثیر دارد.

ارسال نظرات