خبرهای داغ:
استاندار گلستان از بیش از یک هزار و 657 شعبه اخذ رای در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۲۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو استاندار گلستان صبح امروز در ستاد انتخابات گلستان یا بیان اینکه امروز درروز موعود این فرایند هستیم، اظهار کرد: در بحث شوراها نوزدهمین فرایند در ریاست جمهوری را باید طی می کردیم که امروز این اتفاق رخ خواهد داد.

وی بیان داشت:  مردم استان گلستان به خاطر فرهیختگی و آینده نگری مسئول هستند و به قد از مرحله آغازین در صحنه حضور خواهند داشت و ان شاالله این مهم را در نخستین ساعات روز به انجام رسانند.

استاندار گلستان یاد آور شد: در انتخابات گذشته استان 80.39 در صد را احراز کرد که باعث شد افتخارات بزرگی را به ارمغان آورند.

صادقلو گفت: یک هزار و 657 شعبه اخذ رای بوده 774 روستا شعبه سه نفره 168 روستا شورای 5 نفره گرگان 9 نفره 3 شهر شورای 7 نفره 26 شهر هم دارای شورای 5 نفره است

به گفته وی؛ از جمعیت یک‌میلیون و 868 هزار نفری استان گلستان، یک میلیون و 290 هزار نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا دارای شرایط رای دادن هستند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه از تعداد شعبات اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در این استان گلستان یک‌هزار و 95 شعبه روستایی و بقیه شهری هستند، افزود: در بخش روستایی 66 شعبه سیار و یک‌‎هزار و 9 شعبه ثابت است و از مجموع 562 شعبه شهری در این انتخابات، 27 شعبه سیار و بقیه ثابت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها