نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز در آغازین ساعات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در دبستان توحید خرم‌آباد رأی خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۳۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز در آغازین ساعات رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در دبستان توحید خرم‌آباد رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در حاشیه این مراسم  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همیشه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه درصحنه انتخابات فوق تصور همه بوده، اژهار داشت: در این دوره از انتخابات نیز مطمئناً حضور مردم بسیار باشکوه، حماسه‌ساز و حضوری است که نشان از بلوغ سیاسی مردم و بینش سیاسی مردم بسیار بالا است.
وی افزود: احساس مسئولیت و احساس اینکه باید مردم خود سرنوشت خودشان را تعیین کنند حاضرند با تمام وجود درصحنه انتخابات حاضر باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه این حضور آگاهانه و با درایت مردم به‌طور یقین  درصحنه داخلی و  خارجی بسیار تأثیر گزار  است، بیان کرد: برنده اصلی انتخابات همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران است و این ملت است که پای صندوق‌های رأی آمده است.

وی با بیان اینکه  مردم در جهت تأیید نظام جمهوری اسلامی و در جهت حمایت و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و اعلام اینکه نظام و انقلاب را دوست داریم و پای انقلاب ایستاده‌ایم در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: مطمئناً این حضور پشتوانه بسیار قوی و محکمی برای مسئولان خواهد بود که به این مردم بیشتر خدمت کنند.
انتهای پیام/ش
ارسال نظرات