نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۵۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛ دقایقی پیش با حضور در شعبه 212سیار شهری اراک رای خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی و انتخابات گفت: ملت بزرگ ایران در 40 سال اخیر نشان داده‌اند که در هر شرایطی هوشمندانه و مقتدر پای نظام اسلامی و انقلابشان هستند و امروز هم با خلق حماسه‌ای ماندگار مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی می زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در این فرآیند ملی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهند کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم برای جهانیان این پیام را دارد که حضورشان در پای صندوق‌های رای تداوم راه امام راحل، خون مقدس شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برنده نهایی انتخابات مردم فهیم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: هر کسی که به عنوان رئیس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی انتخاب شود، برگزیده مردم و قابل احترام برای همگان است. باید بدانیم پس از پایان رأی گیری و اعلام نتایج رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات