رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انتخابات قهر کردن معنی ندارد و همه باید در این انتخابات حضور داشته باشند و تکلیف خودشان را با هر سلیقه ای که دارند ادا کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در حوزه اخذ رای مسجد النبی نارمک به همراه برادر شهید حسن تهرانی مقدم، پدر شهید شهید مصطفی احمدی‌روشن (از شهدای هسته‌ای)، پدرشهید مدافع حرم حمید اسداللهی و دکتر اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج پس از شرکت در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری تمام آحاد ملت شهید پرور ایران در انتخابات، گفت: اکنون ما مشاهده می کنیم برخی از شبکه های ماهواره ای و خبری معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی هم ملت را به مشارکت در انتخابات دعوت می کنند، به نظر بنده دعوت این گونه رسانه ها از ملت با دو هدف کلی صورت می گیرد، اول این که تبلیغات خود را باعث حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات عنوان کنند، در حالی که ملت شریف ایران به اینگونه تبلیغات توجهی ندارند و بر حسب وظیفه در انتخابات شرکت می کنند.


سردار غیب‌پرور رأی خود را به صندوق انداخت

وی در ادامه افزود: دومین دلیل شبکه های معاند ملت را به حضور در انتخابات می کنند، این است که با حمایت از یک کاندیدا و تخریب کاندیداهای دیگر قصد ایجاد دو قطبی های کاذب را دارند، تا بهره بردای های مطلوب خودشان را از ایجاد این دو قطبی کاذب کنند، ملت عزیز ما باید مراقب ایجاد این دوقطبی های خود ساخته دشمنان باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دعوت شبکه های معاند تحت سناریویی است که این سناریو جهت تقویت اهداف نظام جمهوری اسلامی نیست، آن ها مطمئنا خیر ما را نمی خواهد، ما اکنون قریب به چهل سال است که انقلاب کرده ایم، و تقریبا سالی یک انتخابات برگزار کردیم.

سردار غیب پرور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، عنوان کرد: ما در عرصه برگزاری انتخابات تجربه های ارزشمندی داریم، مردم فهیم ما در این زمینه استخوان خورد کرده شده اند و می دانند چه خبر است، دعوت هایی که آنها می کنند یک دعوت تصنوعی، غیر واقعی و دروغین است.

وی با بیان این که هر انتخابات در جمهوری اسلامی یک رفراندوم برای نظام جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که هر کسی با هر سلیقه و ایده ای نظام، مملکت، انقلاب اسلامی و رهبری را از خودشان و برای خودشان می دانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: رهبری و ولایت فقیه درحکومت اسلامی یک مفهوم و جایگاه مبارکی است، که واقعا همه را مجذوب خود می کنند، و به همین خاطر است که همه ملت ما امام و مولایشان امام خامنه ای را از صمیم قلب دوست دارند و همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.

غیب پرور تصریح کرد: حضور گسترده ملت نتیجه دعوت رهبری معظم انقلاب به حضور و مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات است و نه دعوت معاندان و شبکه های ماهواره ای و رسانه های کذاب دشمن.

وی در پایان متذکر شد: وقتی یک انتخاباتی مثل همین انتخابات پیش می آید یعنی رای دادن به همه خوبی ها و رای دادن به کشور، در اینجا قهر کردن معنی ندارد و همه باید در این انتخابات حضور داشته باشند و تکلیف خودشان را با هر سلیقه ای که دارند ادا کنند.


ارسال نظرات