خبرهای داغ:
فرماندار همدان میزان حضور مردم در انتخابات را 80 درصد پیش‌بینی کرد و گفت: تعرفه بیش از نیاز آماده شده و امیدواریم که با مشکل کمبود تعرفه مواجه نشویم.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۰۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از کاندیدای شواری شهر تخلفاتی انجام داده اند، اظهار داشت : تمام تخلفات رصد و گزارشات آن به حوزه قضایی ارسال شده است .

وی میزان حضور مردم در انتخابات را 80 درصد پیش بینی و عنوان کرد: تعرفه بیش از نیاز آماده شده و امیدواریم که با مشکل کمبود تعرفه مواجه نشویم.

فرماندار همدان ضمن توصیه به حامیان کاندیداهای انتخاباتی در حفظ امنیت و آرامش پس از اعلام نتایج تاکید کرد: همه باید تابع قانون و تسلیم نتیجه انتخاب باشیم چراکه در کل دنیا در انتخابات فردی پیروز می شود و فردی هم به حد نصاب نمی رسد و باید به نتیجه احترام گذاشت.

وی در همین خصوص با بیان اینکه هر کسی که در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا رای بیاورد هدفش خدمت است، اضافه کرد: رقیبی که در این دوره پیروز نمی شود باید به فردی که پیروز شده تبریک بگوید.

تعالی با تاکید بر اینکه هر کسی که در انتخابات پیروز شود بر اساس قانون و چارچوب‌های قانونی و مواضع شرعی رأی آورده است، گفت: امیدواریم بعد از اعلام نتایج رقیب با پیروزی و یا عدم پیروزی آرامش خود را حفظ کنند و تابع قانون باشد.

وی پیروز انتخابات را مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد : این حضور و شکوه اقتدار ایران را به رخ جهانیان می کشاند.

فرماندار همدان با بیان اینکه در کل دنیا نظام هایی که ادعای دمکراسی می‌کنند بعد از سال‌های طولانی با مشارکت 30 درصدی مردم در انتخابات مواجه هستند، ابراز داشت: حضور 80 درصدی مردم بعد از 38 سال پدیده مبارکی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم و تاثیر آن در جهان یادآور شد: همیشه یک تناسبی بین مشروعیت و مقبولیت نظام و مشارکت مردم در سرنوشت خود است و این حضور حداکثری یک مؤلفه قدرت برای ما در سطح جهان است.

تعالی یادآور شد: این حضور حداکثری موقعیت ما را در سط ح بین المللی تحکیم می‌بخشد و نشان‌دهنده آن است که مردم از نظام و حاکمیت پشتیبانی می کنند و دلبسته نظام هستند.

پیش‌بینی حضور 80 درصدی مردم همدان در انتخابات 

انتهای پیام /


ارسال نظرات