خبرهای داغ:

آغاز خروش مقتدرانه خوزستانی‌ها‌/ مردم‌سالاری اقتدار را برای مملکت به ارمغان آورده است

همزمان با سراسر کشور مردم غیور خوزستان نیز بار دیگر برای رقم زدن حماسه‌ای عظیم وارد عرصه انتخابات شدند.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۱۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

«دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری» در استان خوزستان امروز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه همزمان با سایر استان‌های کشور در حال برگزاری است. پوشش لحظه به لحظه خبرهای مرتبط با این رویداد را از طریق صفحه استانی تسنیم خوزستان دنبال کنید.

مردم‌سالاری اقتدار، امنیت و آسایش را برای مملکت به ارمغان آورده است

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مدل مردم‌سالاری دینی است که به برکت وجود امام(ره) و مردم انقلابی ما امروزه مورد توجه ویژه دنیا و همه مستضعفان عالم است.

وی افزود: همان گونه که اسلامیت رکن اصلی این نظام است، جمهوریت و مردم سالاری نیز رکن دیگر نظام مقدس ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انتخاب‌های متعددی که در این سال های متمادی در کشور ما برگزار شده شاهد بسیار روشن و گویای حضور مردم و مردم سالاری است که برای مملکت ما اقتدار، امنیت و نیز آسایش را به ارمغان آورده است.

وی گفت: بر همین اساس حضور دشمن شکنانه مردم در واقع تضمین و تثبیت حرکت نورانی انقلاب اسلامی که الحمدالله در انتخابات متعدد دنیا شاهد این حضور و همراهی است.

فرحانی عنوان کرد: امروز نیز مردم با بصیرت ما با لبیک به رهبر معظم انقلاب و نیز با حضور پای صندوق های رای برای انتخاب ریاست جمهور و اعضای شورای شهر و روستا بار دیگر مردم سالاری دینی در دنیا مطرح و به منصه ظهور خواهند گذاشت.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همانند همیشه مردم بصیر ما انتخابی درست و اصلحی انجام خواهند داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معیارهای انتخاب اصلح در فرمایشات مقام معظم رهبری روشن است، تاکید کرد: همراهی با اسلام و نظام، اعتماد به مردم و نیز داشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجتناب از سیاه نمایی و بیان دستاوردهای نظام همچنین ارائه برنامه روشن و درستی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ارزشمند ایرانی- اسلامی از برنامه هایی است که در انتخاب اصلح مورد توجه مردم ما قرار خواهد گرفت.

آغاز خروش مقتدرانه خوزستانی‌ها‌

همزمان با سراسر کشور مردم غیور خوزستان نیز بار دیگر برای رقم زدن حماسه ای عظیم وارد عرصه انتخابات شدند.

با آغاز زمان رای‌گیری در نخستین ساعات صبح رهبر معظم انقلاب رای خویش را در صندوق انداخت و مردم خوزستان نیز برای شرکت در سرنوشت کشورشان به پای صندوق های رای رفتند.

خروش مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خوزستان برای حضور در یکی از مهمترین اتفاقات کشور نشان از اتحاد و انسجام ملت ایران است چرا که وقتی گوشه ای از کشور چنین عزم جزمی دارند قطعا سراسر کشور امروز شگفتی ساز می شود.

پیر و جوان همگام با یکدیگر برای به نمایش گذاشتن اقتدار ملی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی در صفوف طولانی در انتظار جوهری شدن انگشتشان هستند تا تیری بر دل دشمنان همیشه شکست خورده این کشور نشانند.

                                                                  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار