خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور باید از فساد به دور باشد و از اشرافی‌گری پرهیز کند، گفت: اصل ساده زیستی یکی از معیارهای اصلی رئیس جمهور انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۱۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: ملت ما باید کسی را انتخاب کند که درد مردم را بفهمد درد کشور را را درک کند و با مردم صمیمی و یگانه باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید از فساد به دور باشد و از اشرافی‌گری پرهیز کند، افزود: اصل ساده زیستی یکی از معیارهای اصلی رئیس جمهور انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: از دیگر اصول مهم این است که مسئول خود را از مردم بداند و از آنها دوری نکند و مشکلات مردم را از جان و دل احساس کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور انقلابی باید به دشمنان جواب قاطع دهد و در مقابل آنان دست تسلیم بالا نبرد چراکه هر وقت مسئولین ما کوتاهی کرده و انقلابی عمل نکردند دشمن جرأت بیشتری پیدا می‌کند و هر وقت که محکم و استوار ایستادند دشمن عقب نشینی می کند، این خوی دشمن است و در او نهادینه شده است.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همچون ملتی خروشان جواب دشمن را امروز با حضر حداکثری در پای صندوق‌های رأی می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات