خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی مذهبی اظهار کرد: پیشرفت اقتصادی،تحقق اقتصاد مقاومتی،بیکاری،کاهش تورم از دیگر اولویت های مهم کشور است که رئیس جمهور منتخب باید برنامه درست و مناسبی برای این مشکلات داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۲۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

 حجت الاسلام بهبودی کارشناس مسائل سیاسی مذهبی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص انتخابات سالم و انتخاب فرد اصلح بیان کرد: باید کاندیدای اصلح و مناسب را با معیارهای که قانون اساسی و رهبری معظم عنوان می کنند سنجید و انتخاب کرد.

وی گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید در تمامی شرایط در حد اعلا باشد بطوریکه در مدیریت و اداره کشور باید بسیار توانمند و مدبر باشد تا بتواند از عهده اداره امورات و احوال کشور بر آید.

این کازشناس اظهار کرد: نامزد ریاست جمهوری باید از بطن مردم باشد و اینکه مسائل و مشکلات روز کشور را بفهمد و در راستای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم جامعه برنامه ریزی درست و جامعه ای داشته باشد.

حجت الاسلام بهبودی خاطرنشان کرد: کس که عهده دار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری می شود باید دارای تیم متخصص و مجربی در خصوص مسائل اقتصادی و مشکلات تحریم و تهدیدها داشته باشد.

وی ادامه داد: داشتن تیم مجرب سبب می شود کمی از مشکلات و گرفتاری های برطرف شود و اینکه معیشت مردم و جامعه را مورد توجه قرار داده و سازماندهی کند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها