خبرهای داغ:

همایش ترویج ازدواج سالم دردانشگاه پیام نورباغملک برگزار گردید

با حضور دانشجویان و اساتید همایش ترویج ازدواج ویژه دانشجویان دانشگاه های پیام نور و آزاد باغملك برگزار شد
کد خبر: ۸۸۶۱۷۲۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

دکتر صادق شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک موضوع ازدواج سالم در مملکت اسلامی تشریح نمودند و گفت:تا زمانی که ازدواج بر مبنای اصول اخلاقی نباشد هر ازدواجی می تواند با مشکل مواجه شود.

 دکتر شهریاری گفت؛ اکثر ازدواجهایی که به طلاق می انجامد عدم رعایت اخلاق و سنت اسلامی است وبیشتر توجه به مسایل مالی است و توجه به اخلاق اسلامی کم رنگ است.

دکتر شهریاری افزود ؛ نباید به فرهنگی که سیاست مداران غرب برنامه ریزی می کنند توجه کنیم و یا به دنبال برنامه های غربی باشیم که سیاست غرب بنیان خانواده را متزلزل خواهد نمود و هیچ وقت ارزش های انسانی را فدای مسایل مالی نکنیم.

سپس مهندس زارعی سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت:ازدواج نخستین سنگ بنای خانواده و اجتماع است در صورتیکه با تدبیر و اندیشه باشد باعث پیشرفت و صعود و چنانچه همراه با تعقل نباشد می تواند به سقوط خانواده و به تبع آن جامعه شود.

زارعی گفت: برای هر زن و مرد از نظر اسلام تشکیل خانواده است ودر احادیث و روایات اسلامی بسیار به ازدواج تاکید شده و سنت اسلامی انبیاء الهی است.

 در ادامه مهران فتحی مقدم مسئول پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان باغملک ،خانم شیخ زاده ،خانم کریمی روانشناس و از اساتید دانشگاه مباحث علمی خودرا ارایه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها