مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود:
اعتماد گفت: بیش از 40 عکاس و خبرنگار انتخابات شهرستان شاهرود را پوشش می دهند.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۳۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

عباس اعتماد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات شهرستان شاهرود برای پوشش خبری انتخابات اظهار کرد: بیش از 40 خبرنگار و عکاس انتخابات شهرستان شاهرود را پوشش خبری می دهند.

وی افزود: انتخابات شهرستان شاهرود همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح در 225 شعب اخذ رای در شهرستان شاهرود با نظم و انظباط آغاز شد و امسال تلاش شد تا با برنامه ریزی دقیق و همت عوامل اجرایی راس ساعت برنامه ها اجرا شده و شعب آماده اخذ رای شوند.

اعتماد با بیان اینکه در بخش مرکزی شهرستان شاهرود 152 صندوق اخذ رای پیش بینی شده است افزود: از این تعداد 15 شعب سیار است و در شهر شاهرود 127 شعبه کار اخذ الکترونیکی انتخابات شورای شهر شاهرود را به عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بسطام 51 صندوق پیش بینی شده که 19 صندوق سیار است و در بخش بیرجمند نیز 22 صندوق اخذ رای قرار دارد که 13 صندوق سیار می باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با بیان اینکه انتخابات با حضور مردم پرشور برگزار می شود گفت: تمام عوامل اجرایی و نظارتی تلاش دارند تا انتخاب به نحوه شایسته برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها