خبرهای داغ:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان؛

نتایج انتخابات ۴ شهر گلستان با سرعت اعلام می شود/ هیچ مشکلی در تامین اعتبارات وجود ندارد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: انتخابات الکترونیک در چهار شهر استان گلستان اتفاق افتاده که به محض تمام شدن انتخابات نتایج را در کثری از ثانیه خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۳۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین پیش قدم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات موردنیاز انتخابات در لایحه بودجه سال ۹۶ دیده شده و سازمان برنامه بودجه پیش بینی اعتبارات آن را کرده است.

وی افزود: اعتبارات به دو بخش هزینه ای شامل اعتبارات پرسنل و بخش های هزینه ای و اعتبارات تجهیزات شامل لوازم مورد نیاز برای انتخابات تقسیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان با بیان اینکه انتخابات در سراسر جمهوری اسلامی پرشور برگزار میشود، گفت قبل از برگزاری تمام تامین تجهیزات و هزینه پرسنلی و جاری در لایحه بودجه و در یک ردیف متفرقه برای شورای نگهبان و وزارت کشور پیش بینی می شود.

پیش قدم بیان داشت: وقتی قرار است انتخابات انجام شود چند روز قبل از انتخابات بر اساس ظرفیت استانی تجهیزات و اعتبارات به استان ها ابلاغ می‎شود  وزارت کشور، سخت‎افزاراها و نرم‎افزارها برگ‎های چاپ و ... را تامین می کند.

به گفته وی؛ وظیفه سازمان برنامه بودجه تامین اعتبارات در حوزه انتخابات است که این مهم تا کنون تامین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: تاکنون در هیچ یک از انتخابات برای تامین اعتبارات مشکلی نداشتیم چون این موضوع از سال های قبل با توجه به مشارکت بالا پیش بینی و تجهیزات تامین می شود.

پیش قدم از تامین تمام تجهیزات و سخت‎افزارهای مورد نیاز برای انتخابات در استان خبر داد و تصریح کرد: امسال یک اقدام جدید صورت گرفته و در برخی از شهرهای کشور انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: انتخابات الکترونیک در چهار شهر استان گلستان اتفاق افتاده و امیدواریم که به محض تمام شدن انتخابات نتایج را در کثری از ثانیه داشته باشیم که این امکان با این سخت افزار و نرم افزار امکان پذیر است .

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: از یک میلیون و 854 هزار جمعیت استان گلستان چیزی بالغ بر یک میلیون و 290 هزار نفر می توانند در انتخابات شرکت کنند و در استان 30 هزار نفر رای اولی هستند.

مردم می توانند با بررسی برنامه ها و روشها اجرایی و توسعه کاندیهای ریاست جمهوری در مناظره ها و سخنرانی های انجام شده به آن توجه داشته باشند و با آگاهی پای صندوق های رای رفته و انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار