احمد درویشی
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی استاد حوزه و دانشگاه:
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی استاد حوزه و دانشگاه، گفت:یکی از ویژگی های بارز شهیدان شناخت کامل و اطاعت محض از پروردگار بود.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۳۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از ویزگی های بارز شهیدان شناخت کامل و اطاعت محض از پروردگاربود.

وی در مراسم یادواره شهید جواد ناصری در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) روستای بازیاری ضمن تبیین راه و هدف شهیدان افزود:شهداء لباسشان لباس تقوا،راهشان راه امام حسین(ع) و هدفشان زنده نگه داشتن اسلام بود که در این راه پاک و نورانی زره ای کوتاهی نکردند و جان عزیز خود را فداکردند تا ما امروز در امنیت کامل باشیم.

حجت الاسلام صابری اراکی در ادامه اظهار داشت:امروز وظیفه ماست که پیام شهیدان را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم تا بدانند که این نظام و انقلاب با ریخته شدن خون های پاک ترین و مخلص ترین انسانها بدست آمده و باید به بهترین نحو از آن حفظ و حراست شود تا دشمنان دوباره طمع نکنند در این نظام و انقلاب رخنه کنند و به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی با توجه به قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:خون شهیدان این قدرت وعزت را به نظام ما بخشیده و ما باید این اقتدار را حفظ کنیم و اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود:دشمنان که به این نتیجه رسیدند دیگر نمی توان از راه نظامی با ایران درگیر شد لذا جنگ نرم وجنگ فرهنگی علیه جوانان ما را در پیش گرفته اند و با ساختن فیلم های سریالی خانوادگی و راه اندازی انواع شبکه های اجتماعی مخصوص ملت ما که هزینه های هنگفتی در این راه پلید خود هزینه می کنند و هدفی جز فروپاشی بنیان خانواده های ما را ندارند و می خواهند جوانان ما را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کننند.

وی اظهار داشت:شهیدان ما برای دفاع از ناموس و حفظ اسلام خونشان جاری شد و به یاری پروردگار به هدفی که می خواستند رسیدند و امروز وظیفه ماست که این هدف نورانی که همان راه امام حسین(ع) وشهیدان کربلاست را ادامه دهیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت حجت (عج) برسد.

در پایان مراسم از خانواده شهید جواد ناصری باحضور برخی از مسئولین شهرستان تجلیل شد.

 

 

 

ارسال نظرات