خبرهای داغ:
دفتر آیت‌الله جوادی آملی با صدور اطلاعیه‌ای حمایت وی از هریک از کاندیداهای ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در باب بیانیه منتسب به آیت الله جوادی آملی مبنی بر حمایت از روحانی نوشت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم این بیانیه فرزند استاد بزرگوارمان حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی است و شیوه حاج آقا سعید جوادی این است که گاهی به حسب تشخیص خودشان بیانیه می دهند و انتساب به استاد ناصواب است حال استاد عزیزمان طابق النعل بالنعل متن را دیده اند فتامل جیدا.

لازم به ذکر است دفتر آیت‌الله جوادی آملی با صدور اطلاعیه‌ای در تاریخ  ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ حمایت از یک کاندیدای انتخاباتی را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

به اطلاع عموم مردم متدین و فهیم می‌رساند، حضرت آیت‌الله جوادى آملى (مد ظله العالی) ضمن دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیشِ‌رو، در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.

همچنین بدین‌وسیله اعلام مى‌دارد معظم‌له با توجه به مشغله‌های علمی گسترده، سالیان متمادى است که در «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» عضویت نداشته و در جلسات آن شرکت نمی‌کنند، لذا هرگونه صدور اطلاعیه مبنی بر حمایت ایشان از  کاندیدای خاص مورد تأیید نمی‌باشد.

در پایان متذکر می‌شود کلیه اخبار و اطلاعات پیرامون حضرت آیت‌الله جوادی آملی، تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد اسراء به‌آدرس  news.esra.ir  به آگاهی می‌رسد و تنها اخبار منعکس‌شده در این سایت مورد تأیید می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی شایع کرده بودند که آیت‌الله جوادی آملی از حجت‌الاسلام حسن روحانی حمایت کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها