خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی:

امنیت ایران در بهم ریختگی منطقه‌ای مطلوب است/رای ملت وزانت ایران را ارتقاء می‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل منطقه‌ای گفت: در سال‌های اخیر بهم ریختگی امنیتی را در منطقه شاهد هستیم ولی ایران با هوشیاری که داشت از امنیت خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۵۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
امنیت ایران در بهم ریختگی منطقه‌ای مطلوب است/رای ملت وزانت ایران را ارتقاء می‌دهد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی لاریجانی ظهر امروز در حاشیه حضور در ستاد انتخابات استان قم با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات اظهار کرد: طبق اعلام مسوولان 120 هزار نفر در قم تاکنون رای داده‌اند که نشان می‌دهد شرایط بسیار مطلوب بوده و انتخابات با شکوهی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: با وزیر کشور و وزیر اطلاعات تماس داشتم و انتخابات در سراسر کشور با نظم و ترتیب پیش رفته و مردم با دقت نظر در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور ما رکن تصمیم گیری و تصمیم سازی است افزود: انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و در برخی حوزه‌ها میان دوره‌ای مجلس در کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه از نظر شرایط خاص باید در این انتخابات به دو موضوع تکیه کنیم گفت: بهبود، توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور انتخابات می‌تواند نقش داشته باشد

لاریجانی با اشاره به مسائل منطقه‌ای اظهار کرد: در سال‌های اخیر بهم ریختگی امنیتی را در منطقه شاهد هستیم ولی ایران با هوشیاری که داشت از امنیت خوبی برخودار است.

وی با بیان اینکه انتخابات از بعد داخلی و منطقه‌ای تاثیرگذار است تاکید کرد: حضور چشمگیر مردم پشتوانه‌ای مهم و عاملی تعیین کننده است و این حضور کسانی که دنبال مسئله سازی برای کشور هستند را مایوس می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بدانند رای دادن آنها خیلی از مسائل کشور را حل می‌کند و وزانت ایران را ارتقاء می‌دهد.

ارسال نظرات