خبرهای داغ:
سید ابوالفضل حسینی فر مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان گفت:مردم گوش به فرامین مقام معظم رهبری هستند و می‎دانند کجا باید در راستای اهداف نظام قدم برداند
کد خبر: ۸۸۶۱۷۶۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید ابولفضل حسینی‎فر عصر امروز در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت:در ابتدا این روز بزرگ را تبریک عرض میکنم که با حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رای که حقاً مردم همواره در صحنه حضور داشته اند همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مردم گوش به فرامین مقام معظم رهبری هستند و می‎دانند کجا باید در راستای اهداف نظام قدم بردارند و این حضور در راستای امنیت پایدار در نظام اسلامی می‎تواند نقطه مثبتی باشد و این مهم را تا به امروز ثابت کرده اند.
 
حسینی گفت: تا این زمان وضعیت انتخابات از نظر امنیتی آرام بوده و مشکلی نداشتیم و با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی با برنامه‎هایی که از پیش تعیین شده و در زمان مقرر انجام شده ، با هیچ مشکل خاص امنیتی در سطح استان دچار نشدیم و آرام ترین شرایط را در حال حاضر برخورداریم.
 
وی افزود: در کل استان مسئولیت صندوق‎ها بر عهده نیروی انتظامی، برادران بسیج و سپاه و پشتیبانی ارتش جمهوری است و با اینکه بیش از 400 کیلومتر مرز داریم ، وضعیت انتخابات آرام است و این جای تشکر دارد.
 
مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یکی از شعب بدلیل حضور نیافتن نیروهای امنیتی با تاخیر آغاز شد گفت: این موضوع صحت ندارد و تا بدین لحظه وضعیت آماری که از کلیه شعبات داشتیم از همان ابتدا نیروهای مقرر از قبیل نیروهای کمکی سپاه در محل شعبات بوده اند و مشکل خاصی نبوده و با تماس هایی که داشتیم قبل از ساعت ساعت 8 با مشکل خاصی رو به رو نبودیم و گزارشی به این مضمون به دستمان نرسیده است.
 
حسینی فر خاطرنشان کرد: حدود 5 هزار نفر ازنیروی مسلح از قبیل سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی در کلیه شعب اخذ رای در کل استان در حال انجام وظیفه‎ هستند و بر اساس روال قانونی انتخابات را دنبال می‎کنیم.
 
وی تاکید کرد: مسائل مربوط به ایمنی را دنبال می‎کنیم و وضعیت استان رو به آرامش است و امنیت کامل را برخوردار هستیم.
 
مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان به حضور مردم در پای صندوق رای اشاره کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‎های رای از مجاهدت یک رزمنده در هشت سال دفاع مقدس کمتر نبوده است.
 
حسینی فر گفت: حضور مردم می‎تواند در امنیت پایدار نقش اساسی داشته باشند، نمایندگان فرماندار و هیئت نظارت به برخی افراد تذکراتی می‎دهند تا تخلفی پیش نیاید و بر اساس مقرارت انتخابات دنبال می‎شود.
 
وی در پایان یادآور شد: در کل حوزه‎ها از یک منبع خبر نمی‎گیریم و از تمامی منابع و شورای تامین و خبرنگاران به عنوان یک فرصت در این انتخابات استفاده می‎کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها