نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیاست های اقتصاد مقاومتی تحریم های دشمنان انقلاب را ناکار آمد کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی  تحریم های دشمنان انقلاب را ناکار امد کرده و اثر ان را از  بین میبرد .
کد خبر: ۸۸۶۱۷۸۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مناسبت های این هفته همه سراسر افتخار است، اظهار داشت: الان 37 سال است شخصیت های حقیقی و حقوقی، شرکت ها و موسساتی که کارهای اقتصادی می کند  تحریم اقتصادی کردند .
وی عنوان کرد: بعد از قصیه برجام امریکایی ها می گویند، بانک ها با ایران می توانند کار کنند ما تحریم بانکها را برداشته ایم اما در عمل اینگونه نیست.
میرعمادی بیان کرد: 37 سال تحریم اقتصادی بوده اما به حمدالله ایران اسلامی وفور نعمت است و پیشرفت خود را با سرعت ادامه می دهد.

وی عنوان کرد:  به برکت اعتماد به نفس و تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های درونی و هوشیاری رهبری و تبعیت مردم از مقام معطم رهبری انجام داد.
وی تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی  تحریم های دشمنان انقلاب را ناکار امد کرده و اثر ان را از  بین میبرد .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما باید بر خود، توانایی، اقتصاد و ظرفیت های خود تکیه کنیم خاطر نشان کرد: قطعا تحریم ها و تهدید ها هرگز اثر نمی کند.
 وی در رابطه با سوم خرداد اظهار داشت: این روز به عنوان روز مقاومت ایثار و پیروزی نام گذاری شده است .
میرعمادی افزود:  ازادی خرم شهر یکی از معجزات الهی بوده که تنها با امداد الهی و حماسه الهی مردمی انجام شد و حماسه مقاومت ایثار و ایمان در برابر کفر است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت:  به یک کشور امن و قدرتمند در دنیا تبدیل شدیم که مایه افتخار است .
وی با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی همین انتخابات است که به صورت میانگین هر سال در ایران اسلامی انتخابات برگزار می شود، افزود:انتخابات  ریاست جمهور و شورای شهر در حال برگزاری است که حضور مردم در انتخابات اوج تصور است.
وی گفت: کجای دنیا سراغ دارید طرف سه ساعت در این گرما زیر افتاب سوزان برای رای به صندوق انداختن بایستد  و  این نشانه اعتماد مردم به نطام و  اعتقاد مردم به ولایت و رهبری است .
 میرعمادی با بیان اینکه رای مردم قدرتمند و امید بخش است، گفت: مردم باور دارند که نطام جمهوری اسلامی از قدرت بالایی برخوردارند و این در رای مردم نهفته است.
وی گفت: انچه که در انتخابات مهم است مسئله حضور حداکثری مردم است و   همه مردم پای صندوق های رای حاضر شوند و  در این جشن بزرگ ملی حماسه عمومی مردم حاضر شوند چرا که کشور و نظام متعلق به مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: همه رای دهند و این صف های طولانی سبب خستگی مردم نشوند و بدانند که یک رای شما سرنوشت ساز است و رای شما در بالا بردن جایگاه نطام اسلامی در دنیا تاثیر گذار است .
 وی بیان کرد: انتخاباتی خوب است که از  انضباط اجتماعی برخوردار باشد  و به حمد الله مردم ما  در دوره تبلیعات انتخابات انضباط اجتماعی را حفظ کردند .
میرعمادی بیان کرد: مردم با شور و نشاط در تبلیغات شرکت کردند  و این بسیار ارزش مند بوده  است.
وی افزود:  کاندیداها در فضای امن و ارامش تبلیعات کردند  در دوره رای گیری نیز فضلی ارامی بر کشور حاکم است و مردم نیز  انصباط اجتماعی خود را نشان دهند و لازم است بعد از انتخابات رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شوند و دست به دست هم دهند مشکلات کشور حل شود  .
وی با اشاره به اینکه در زمینه اعلام نتایج نیز باید مردم انصباط اجتماعی حفظ کنند، افزود: یک نفر انتخاب می شود و  و فرد منتخب  نیز رییس جمهور همه مردم است،  همه مردم باید این را قبول کنند که انضباط اجتماعی برقرار شود.
وی گفت:  اگر انصباط اجتماعی حفظ نشود ممکن است اعتشاش شود  و ماجرای فتنه 88 اتفاق بیفتد.
 میرعمادی افزود: بعد از برگزاری اتخابات  و اعلام نتایج همه باید بدانند در انتخابات نطام اسلامی  
برنده انتخابات کشور ایران است .
وی بیان کرد: کسی که خود را کاندید کرده، فردی که  رای  داده ، هواداران نیز برای خدا  بوده است و مردمی که رای داده اند نیز برای خداوند بوده،  پس همه مردم برای خدا امده اید و مایه افتخاری برای نطام هستید.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: همه ما به وظیفه خود عمل کردیم و انچه برای ما هم است امنیت و ارامش  و ابروی نطام است  و کاری نکنیم که ابروی نطام بریزد.
انتای پیام/ش
ارسال نظرات