با حضور در مدرسه قلعه شاهرود؛

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی رأی خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۰۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی پس از انداختن رأی خود در شعبه اخذ رأی مدرسۀ قلعه شاهرود، در گفت و گو با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: یقیناً مردم پیروز این حماسه انتخاباتی هستند.

وی با بیان اینکه حماسۀ‌آفرینی ملت ایران اسلامی برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت می‌شود، ابراز داشت: ملت ما پیروز عرصه‌ای به نام انتخابات هستند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نعمت برای ما محسوب می‌شود لذا مردمی که در سرنوشتشان تأثیرگذار هستند همیشه قدردان این انقلاب خواهند بود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم نام هرکس از این صندوق‌ها بیرون آید بتواند به وعده‌های خود در راستای خدمتگزاری به مردم جامه عمل بپوشاند.

نایب رئیس فراکسیون کار و کارآفرینی گفت: امروز بر رسانه‌ها است که وعده‌های انتخاباتی مسئولانمان را در حافظه بسپارند تا سال آینده این وعده‌ها را بررسی و نحوۀ عملکرد مسئولان را طی یک سال به‌نقد بگذارند تا مردم بدانند این مسئولان تا چه اندازه به وعده‌هایشان عمل کرده‌اند.

حسینی شاهرودی بیان داشت: ما مردمی هستیم شجاع، مبارز، همیشه درصحنه، خستگی‌ناپذیر و مستقل که اتکا به خودمان داریم و لذا مسئولانمان نیز باید نگاهشان به درون باشد تا از توانمندی‌هایمان مانند پتانسیل نیروی کار جوان استفاده کنیم.

وی افزود: امروز خدمتگزاران باید قدردان ولی‌نعمت‌هایشان باشند که با حضورشان در پای صندوق‌های رأی به آن‌ها اعتماد می‌کنند، همچنین باید گفت در تاریخ انقلاب به‌صورت میانگین هر دو سال یک انتخابات برگزارشده و این نعمت و برکتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم و در حفظ آرمان‌های انقلاب که همه‌چیز را به ما داد حتی حق مشارکت در سرنوشت را به ما بازگرداند، بکوشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار