با توجه به نظر رای دهندگان پس از خروج از سر صندوق و ادای تکلیف، دولت منتخب مردم در این دوره، دولت با انگیزه پرتحرک خدوم به آحاد ملت و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی می باشد، که به نوعی خط بطلان و نقطه پایانی بر بقا مسئولینی است که نسبت به مردم بی توجه بوده و در این اثنا در پاسخ به مطالبات جامعه، سلاح دروغ و حاشا در دست داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۴۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گرچه بدلیل کثرت جمعیت پرشور برای انتخابات موجب گردید تا ساعت پایان انتخابات چندین بار توسط وزارت کشور تمدید گردید و مردم همچنان برای تایین سرنوشت به حوزه های رای گیری مراجعه میکنند اما رای دهندگان پس از پایان رای خود با خشنودی اعلام میکنند که رئیس جمهور ما سید مظلوم است.

باتوجه به این براورد به نظر میرسد برای اولین بار در نظام و انقلاب اسلامی برخلاف دوره های گذشته یک رئیس جمهور برای دوبار متوالی انتخاب نشده و اینبار مردم سنت شکسته وقصد دارند بیش از اندازه دولت بی انگیزه یازدهم را به زحمت نیاندازند.

با این حال، براساس گفته های اکثر همین رای دهندگان پس از انجام ادای تکلیف در انتخابات روز جمعه 29 اردی بهشت ماه،  رئیس جمهور دوازدهم  از تبار آل اللهی خواهد بود که با کرامت دادن به فرد فرد جامعه  و کار و تلاش برای ایجاد معیشتی مناسب وارد عرصه اجرایی خواهد شد،  و ملت با نظر خود به دولت منتخب، با این رای  پایان دروغ و حاشا  را خواستار شدند.
 اگر خروجی این روند صادقانه از طریق مجریان اعلام گردد بعید نخواهد بود که دولت دوازدهم همان دولت یازدهم نباشد مگر آنکه  صاحبان قدرت و ثروت قدری هم به اندازه یک وعده از بیت المال  بر مردم خرج کنند تا نتیجه دلخواه تدبیر به امید مبدل شود!
ارسال نظرات
پر بیننده ها