میر احمدی گفت:عربستان به جای کمک به حل مسئله جهان اسلام،دست گدایی به سوی دشمنان اصلی اسلام و‌مسلمین دراز کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۶۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی، امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن رعایت تقوا و حدود الهی خاطر نشان کرد: انتخابات امسال با شور بیشتر و با ازدحامی به موقع و همچنین آگاهی بیشتر، به فرمان مقام عظمای ولایت به پای صندوق‌های رأی آمدند و به وظیفه ملی خود عمل کردند.

میراحمدی در ادامه شرکت در انتخابات را عمل نیک دانست و‌ خاطرنشان کرد: انتخابات برای پیشرفت حکومت اسلامی در همه محورهای اجتماعی است، لذا کاری که برای پیروزی و سربلندی اسلام انجام گیرد عمل نیک محسوب خواهد شد.

وی خرسندی خود از حضور نسل جوان در انتخابات امروز را ابراز داشت و گفت: از بازدیدهایی که از مراکز اخذ رأی انجام داده شد، به حضور پرشور جوانان این شهرستان افتخار کردم که که این نسل سوم و چهارم با وجود تبلیغات گسترده دشمن در فضاهای مجازی ،هنوز در پای صندوق‌های رأی حاضرند و ارزش های اسلام و انقلاب را از یاد نبرده اند.

امام جمعه شهرستان در این باره اضافه کرد: جمهوری اسلامی باید به خود افتخار کند که دونسل جوان دارد، یک نسل به نام مدافعان حرم در سوریه که حق خود را برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) ادا کردند و یک نسل دیگر که با حماسه حضور پرشور خود در این امتحان انتخاباتی،تبلیغات پوچ و توخالی دشمن را درهم شکستند و این خود پیروزی بزرگی است.

سید ابوالقاسم میر احمدی، در ادامه خطبه های عبادی -سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان قدس، با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیست در قبال کشور محروم‌ و مستضف فلسطین، اظهار داشت: نوید آن را خواهم داد که بیداری واقعی اسلامی در جهان نمایان شود و این رژیم غاصب کودک‌کش را نابود کنند که با ظلم و ستم خود در قبال نه تنها فلسطین بلکه با دخالت تروریستی در کشورهای منطقه  جنایت‌های زیادی را مرتکب شد.

وی در این باره افزود: متاسفانه بعضی از کشورهای اسلامی مانند عربستان خائن، به جای کمک به هم ‌نوع و هم دین خود،دست گدایی  را هم به اسرائیل و‌ هم به آمریکا دو کشوری که رکن  اصلی دشمن اسلام و‌ مسلمین هستند دراز می‌کند و در این مسئله  کشوری نیست حق  فلسطین مظلوم را از این رژیم جعلی بگیرد.

میر احمدی تاکید کرد: عربستان سعودی در این مسئله، به فرموده مقام معظم رهبری نقش گاوی است که فقط از او می‌دوشند و اموال و اقتصاد آن را تجزیه می‌کنند.

خطیب شهرستان قدس،مسئله امنیت در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد:مسؤولان هوشیار باشند که امنیت مردم را در  انتخابات تضمین کنند،زیرا دشمن همیشه درصدد برهم زدن این لحظه به یاد ماندنی است و‌ اگر لحظه ای غفلت کنیم فتنه سال۸۸تکرار خواهد شد.

میر احمدی در خاتمه، به مناسبت‌های آتی در هفته پیش رو ،به روز  آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: با آزادی خرمشهر هم آمریکا و‌ هم صدام ملعون از دست مردم ایران سیلی خورند و امروز نیز که سال۹۶است به همت مردم سیلی محکم‌تر را به صورت آمریکا خواهیم زد.
ارسال نظرات