خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان از کمبود تعرفه رای در ۴ شهر و ۸ روستای همدان خبر داد، گفت: پس از دریافت گزارش مبنی بر کمبود تعرفه رأی در این شعب بلافاصله تعرفه ها ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۷۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
علی اصغر ناظری پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حضور مردم همدان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شواری اسلامی اظهار داشت: استقبال مردم در این دوره بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تعرفه رأی نسبت به انتخابات سال ۹۲ به میزان ۳۰ الی ۴۰ درصد تعرفه های رأی بیشتر شده است، افزود: پیش بینی بر این بود که امسال حضور مردم چشمگیر خواهد بود که این چنین هم شد.

معاون سیاسی فرماندار از کمبود رأی در ۴ شهر و ۸ روستای همدان خبر داد و عنوان کرد: روستاهای آق کهریز، چشمه ملک، گل کهریز، خارکو، تکمه داش، سلوار، نشر از جمله این روستاها هستند که پس از دریافت گزارش مبنی بر کمبود تعرفه رأی در این شعب بلافاصله تعرفه ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه ۶ هزار نیرو و عوامل اجرایی به طور مستقیم در شعب اخذ رای فعالیت دارند، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره تخلفات انتخاباتی صورت نگرفته است.

ناظری پور با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته انتخابات در همدان تا ساعت 24 ادامه خواهد، داشت یادآور شد: زمان شمارش اراء بر اساس دستورالعمل شورای نگهبان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات