علیرضا جمشیدی در ابتدای روز رای گیری اعلام کرد: در حوزه روستایی هنور تعرفه تامین نشده و نمایندگان فرمانداران و بخشداری‌ها از دادن تعرفه خودداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۸۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول هماهنگی و سلامت انتخابات ستاد رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه براساس اخبار موثق در شهرها و روستاها با کمبود تعرفه مواجه هستند، گفت: در حوزه روستایی هنور تعرفه تامین نشده و نمایندگان فرمانداران و بخشداری‌ها از دادن تعرفه خودداری می‌کنند.

علیرضا جمشیدی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه براساس اخبار موثق در شهرها و روستاها با کمبود تعرفه مواجه هستند، اظهار کرد: در حوزه روستایی هنور تعرفه تامین نشده و نمایندگان فرمانداران و بخشداری‌ها از دادن تعرفه خودداری می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری گلستان اضافه کرد: نمایندگان به مردم اعلام می‌کنند که تعرفه تمام شده اما آنها مردم را به طرف شهر حواله می‌کنند.

وی اضافه کرد: تخلفات سازمان یافته مجریان انتخابات و اعتراض داریم نسبت به این موضوع شکایت را مکتوب کردیم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمبود تعرفه را به مسؤولان اعلام کردیم و نامه هم به متولیان امر زدیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه عدم ارائه تعرفه به روستائیان را به معاون سیاسی، امنیتی و مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری مازندران اعلام کردیم، ادامه داد: مردم با مشکل کمبود تعرفه در جاده نظامی قائم‌شهر بندپی غربی و شرقی و برخی از کمبود تعرفه مواجه هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها