خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: حدود 75 درصد از واجدین شرایط این استان از آغاز رأی گیری تاکنون در انتخابات شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۹۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار جمعه شب در جمع خبرنگاران افزود: سطح مشارکت در انتخابات اخیر بسیار خوب بوده است و حدود 950 هزار نفر از واجدین شرایط تاکنون در انتخابات شرکت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات باشکوه بود که از مردم این استان تقدیر می کنم.

الهی تبار با بیان اینکه حدود 75 درصد از واجدین شرایط این استان از آغاز رأی گیری تاکنون در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: به طور حتم پیروز اصلی انتخابات، رهبری فرزانه انقلاب، مردم و آرمان‌های امام و شهدا هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: هر داوطلبی که در این دوره از انتخابات اکثریت آرا را کسب کرد بتواند در مسیر خط امام و رهبری و آرمانهای شهدا حرکت کند.

وی گفت: داوطلب مورد اعتماد مردم باید تمامی مطالباتی که مردم انتظار دارند و در برنامه هایشان عنوان کردند را محقق کنند و گام موثری برای بهبود وضعیت کشور بردارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهارکرد: گزارش هایی مبنی بر بروز تخلف ارسال شده است ولی باید صحت این گزارش‌ها بررسی شود.

الهی تبار اضافه کرد: تعرفه به اندازه کافی در استان وجود دارد و در شهرستانها نیز ذخیره شده و مشکلی در زمینه تامین تعرفه در روز انتخابات نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات