مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: باتوجه به پیش بینی صورت گرفته از قبل برگزاری انتخابات روز شنبه 30 اردیبهشت هیچ گونه فعالیت آموزشی و اداری در مدارس استان انجام نمی شود و تعطیل است.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۷۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ دانش هاشمی پور افزود: مدارس دوره ابتدایی هرمزگان با توجه به پایان امتحانات، تعطیل هستند و مدارس متوسطه اول و دوم که درجریان برگزاری امتحانات قرار دارند، برای روز شنبه امتحانی برای این مقاطع درنظر گرفته نشده است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش هرمزگان با پیش بینی اینکه بیشترین عوامل انسانی را باید برای ستاد انتخابات استان جهت فعالیت در هیات های اجرایی، نظارت، شعبه های اخذ رای و همچنین نمایندگان فرماندار تعیین کند و فضاهای آموزشی را برای استقرار شعبه ها در نظربگیرد، این برنامه ریزی را از قبل داشته است.


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: این اطلاع رسانی برای آگاهی عموم است که هم اکنون در تماس با آموزش و پرورش خواستار اعلام وضعیت فعالیت مدارس استان در روز شنبه 30 اردیبهشت هستند.

هرمزگان دارای 320 هزار دانش آموز و سه هزار و 481 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی است.

تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، یک میلیون و 166 هزار نفر و تعداد رای اولی ها در هرمزگان 33 هزار و 408 نفر است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان از ساعت هشت صبح امروز جمعه در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات