سلیمی در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

همه باید پس از اعلام نتایج در مقابل نتیجه انتخابات و به ساز و کارهای قانونی کشور احترام بگذارند

نماینده مردم محلات گفت: مردم باید بعد از اعلام نتایج در مقابل نتیجه انتخابات و به سازو کارهای قانونی کشور احترام بگذارند واگر کسی هم اعتراضی دارد مسیر آن از شورای محترم نگهبان می‎گذرد نه مسیرهای دیگر.
کد خبر: ۸۸۶۱۹۹۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه انتخابات یک جشن ملی بود و ملت در این انتخابات پیروز شدند گفت: حضور ملت ایران نشانگر این است که مردم به چارچوب‎های قانونی کشور اعتماد و اعتقاد دارند و فارغ از نتیجه انتخابات این پیروزی بسیار بزرگی است.

نماینده مردم محلات در ادامه تاکید کرد: مردم باید بعد از اعلام نتایج در مقابل نتیجه انتخابات و به سازو کارهای قانونی کشور احترام بگذارند و اگر کسی هم اعتراضی دارد مسیر آن از شورای محترم نگهبان می‎گذرد نه مسیرهای دیگر و در هر صورت باید اجازه دهیم طعم این شیرینی ملی در کام ملت باقی بماند.

سلیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران اجازه نخواهند داد دیگران در سرنوشت ما دخالت کنند و در زمان‎هایی که ملت در اوج شادی است یک عده‎ای نباید با سخنان خودشان دل ملت را برنجانند و با رفتارهای غیرقانونی مسیر را برای سوءاستفاده دیگران باز نگذارند، بلکه باید فضای جامعه را آرام نگهداشت و هرگونه اعتراضی را از مسیرهای قانونی طی کرد چرا که قانون همه چیز را مشخص کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار