آیت الله سلیمانی با بیان اینکه انتخابات از بهترین حقوق انسان‌ها و از زیباترین میراث‌های حقوق اسلامی است که امام خمینی(ره) به یادگار گذاشت، گفت: ملت بصیر ایران تاکنون همواره مشارکت بسیار خوبی در عرصه انتخابات داشته‌اند و نظام را در این آزمون بزرگ سربلند کرده‌اند
کد خبر: ۸۸۶۲۰۱۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان گفت: امروز، روز سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ای برای ملت ایران است و همانطور که تاکنون شاهد بودیم اقشار مختلف مردم با حضور پای صندوق‌های رأی در حال خلق حماسه‌ای جدید هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات از بهترین حقوق انسان‌ها و از زیباترین میراث‌های حقوق اسلامی است که امام خمینی(ره) به یادگار گذاشت، افزود: ملت بصیر ایران تاکنون همواره مشارکت بسیار خوبی در عرصه انتخابات داشته‌اند و نظام را در این آزمون بزرگ سربلند کرده‌اند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب عنوان کرد: رهبری همواره به درستی تاکید دارند هر که در انتخابات رأی بیاورد پیروز اصلی این عرصه ملت بیدار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز چشم دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به انتخابات ایران دوخته شده، بیان کرد: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود و با توجه به حضوری که تا این لحظه شاهد بودیم این امر در این انتخابات تحقق می‌یابد.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه انتخابات نشانه زنده بودن و پای کار بودن مردم در عرصه اجتماعی است، اظهار داشت: گروهی از ملت‌های منطقه با حسرت به حضور مردم ایران در صحنه انتخابات می‌نگرند و آرزو دارند در چنین شرایطی زندگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه تکریم مساجد تصریح کرد: دهه تکریم مساجد صرفا برای بهداشت و نظافت مساجد نیست بله آمادگی برای ماه مبارک رمضان بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مسجد در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و می‌تواند برای ما شاهد و ناظر باشد.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی که سرکار با علم دارند و مسجد که سر و کار با دل دارد،در واقع میزبان مسجد خداوند و مهمان مسجد مسلمان هستند.

وی گفت: امروز به شکرانه خداوند سازمان اوقاف و امور خیریه، کانون  فرهنگی مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان‌ها تلاش کرده اند تا جایگاه مساجد بیش از پیش شناخته شود اما کافی نیست و باید فعالیت‌های معنوی مردم را به طور خود جوش در مساجد ببینیم آن وقت مسجد می‌تواند معنای واقعی خود را پیدا کند.
ارسال نظرات