مردم سیستان و بلوچستان همچون سایر ملت ایران با حضور باشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در حال رقم زدن صحنه های بی‌بدیلی هستند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۱۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان در زاهدان، مردم سیستان و بلوچستان همچون سایر ملت ایران با حضور باشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در حال رقم زدن صحنه های بی‌بدیلی هستند.

مردان، زنان، پیران و جوانان شیعه و سنی از آغازین ساعات رای گیری در مراکز اخذ رای حاضر شده‌اند تا با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنانی بزنند که لحظه شماری می کنند تا صندوق های اخذ رای خالی بماند.

سیستانی و بلوچ امروز در زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، ایرانشهر، دلگان، چابهار، نیکشهر و کنارک این وظیفه دینی و ملی را مغتنم شمرده و در حال رقم زدن سرنوشت چهار سال آینده کشور هستند.

این موج وحدت، اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان که همواره آمار مشارکت بالایی را از خود بجای گذاشته اند و در پی  ثبت رکوردی جدید هستند نشان دهنده آگاهی، بصیرت و ولایت‌مداری آنان است
ارسال نظرات