مولوی رسولی‌زاده گفت: مشکلات امروز جامعه ما برای همگان روشن بوده و مردم ما به خوبی مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را درک می کنند، پس لازم است تا به دور از هر گونه قوم گرایی و گرایشات سیاسی مذهبی در انتخابات شرکت داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان گفت: حضور حداکثری همه اقوام و اقشار مردم در انتخابات پیش‌ِرو از اهمیت بسیار‌ بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران همواره ثابت کرده‌اند که در لحظات حساس با همه توان به میدان آمده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند؛ 29 اردیبهشت ماه امسال هم تمامی افرادی که به سن مجاز برای رأی دادن رسیده‌اند به میدان آمده و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

مولوی رسولی‌زاده با اشاره به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات و رأی دادن به کاندیدای اصلح وظیفه قانونی و دینی هر ایرانی است اظهار داشت: رسالت مهم همه مردم در جامعه امروزی این است که با چشم باز و بصیرت سیاسی بهترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه متاسفانه امروزه فقر و بیکاری بخش عمده جامعه ما را فرا گرفته است، عنوان کرد: مشکلات امروز جامعه ما برای همگان روشن بوده و مردم ما به خوبی مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را درک می کنند، پس لازم است تا به دور از هر گونه قوم گرایی و گرایشات سیاسی مذهبی در انتخابات شرکت داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز کار و تلاش و خدمت به خلق لازم ترین ویژگی های فرد اصلح برشمرد و ادامه داد: فرد منتخب باید با جدیت کار را در اولویت خود قرار داده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی را به‌عنوان راهکار حل مشکلات حوزه اقتصاد کشور در نظر داشته باشد.

وی دینداری، شجاعت در برخورد با بیگانگان، برخورداری از روحیه خدمت به مردم، ساده‌زیستی و تلاش جهادی را نیز از دیگر شاخص‌های انتخاب نامزد اصلح برشمرد.

مولوی رسولی‌زاده با تاکید بر این مطلب که دولت یازدهم عامل فقر و بیکاری ملت ایران است اذعان داشت: همان گونه که بزرگان ما در روایات بسیاری بیان کرده اند "فقر و بیکاری انسان را به‌سوی کفر سوق می‌دهد" پس لازم است تا مردم در انتخابات پیشِ‌رو با انتخاب افرادی که اهل عمل و خدمت به خلق هستند کشور را از شرایط فعلی نجات داده و فردای خود و فرزندانشان را به دستان افرادی بسپارند که تنها اهل شعارهای زیبا نباشند و در عمل بتوانند اقدامات مثبتی برای این ملت انجام دهند، چرا که با شعار و وعده هرگز مشکلی در کشور حل نمی‌شود.
ارسال نظرات