خبرهای داغ:
در بخشی از بیانیه ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: سلحشوری و دلاوری رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی بوده است که این قدرت بازدارندگی را به وجود آورده است.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۲۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

این قدرت بازدارندگی به خاطر سلحشوری و رشادت رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم، بدین شرح است:

 بسمه تعالی

بررسی تاریخ ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجارب گرانسنگی را پیش روی ملت ایران خواهد گذاشت که به ویژه توجه به این تجارب و مرور تاریخ مذکور در شرایط فعلی لازم و ضروری است. در شرایطی که تاریخ این انقلاب هنوز دو سالگی خود را سپری نکرده بود جنگ نا برابری از طرف استکبار جهانی به پیشتازی کشور عراق به این نظام و انقلاب تحمیل شد که طبق برآورد های ظاهری و منطق نظامی روز جهان صدام کمتر از یک هفته می توانست خود را به تهران برساند و انقلاب اسلامی ایران را ساقط نماید.

 اما در پس برآورد های ظاهری واقعیاتی وجود دارد که هر کس را یارای درک آن نمی باشد و کسانی چون امام خمینی(ره) به واسطه ایمان عمیق و تقوای الهی بدان رسیده اند. کسانی که دست تدبیر الهی را پست صحنه سنت های الهی می بینند و اراده الهی را ما فوق اراده بشر می دانند. 

این امام مستضعفان و کوخ نشینان بود که با نفس قدسی خود جوانان انقلابی را به میدان آورد و همه معادلات سلطه گران رابه هم زد و با دستان خالی از امکانات و تجهیزات روز جهان با دلی امیدوار به نصرت الهی به پشتوانه مردم انقلابی ایران در مقابل متجاوزان ایستاد و جنگ تحمیلی نا برابر را به کابووسی برای دشمنان این مرز و بوم تبدیل کرد.یکی از نکات برجسته جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سوم خرداد 1361 سالروز آزادسازی خرمشهر می باشد. که به نصرت الهی رزمندگان دلاور ایرانی توانستند پس از 18 ماه این شهر را از دست اشغال گران بعثی خارج سازند.

متأسفانه برخی که منفعت خود را در تعامل و ارتباط با استکبار جهانی می بینند با چشم پوشی از تاریخ برجسته انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اقتدار این مرز و بوم را به گفتگو و تعامل با استکبار جهانی می بینند و با شعار « برای رفع سایه جنگ و تهدید ، ارتباط و تعامل با آمریکا الزامی است »قصد انحراف افکار عمومی را دارند . حال اینکه اتفاقاً آنجایی که ذلیلانه و ملتمسانه در مقابل دشمن برخورد شده ، دشمن جسور تر شده و تهدید و ارعاب خود را بیشتر کرده است.مانند زمان دولت اصلاحات که ایران را محور شرارت معرفی نمودند. 

لذا مسئولان اجرایی کشور بدانند این سلحشوری و دلاوری رزمندگان و ایثارگران و شهدای جنگ تحمیلی بوده است که این قدرت بازدارندگی را به وجود آورده است و برای حفظ این اقتدار باید این مسیر ادامه یابد و گرنه در صورت کوتاه آمدن و دست نیاز به سوی بیگانگان دراز کردن و ذلت چیزی باقی نخواهد گذاشت. همانطور که خداوند در قرآن آیه 120 سوره بقره می فرماید«وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» هرگز یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه تو کاملا تسلیم دین (تحریف شده) آنها شوی

ألا إنّ حزب الله هم الغالـــــبون
ارسال نظرات
پر بیننده ها