همایش سبک زندگی اسلامی توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۴۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجتی یکی از ویژگی های زن موفق را سخن گفتن با ملایمت و مهربانی و عاری از خشم و هیجان بیش از حد عنوان کرد و قاطعانه و با اعتماد بنفس نه گفتن به اموری که با ارزش های خانواده و جامعه منافات دارند را عنوان کرد.
 
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) ابراز داشت: عشق درونی زن، همدردی و اظهار تالم در مورد تالمات وارده به خانواده، کشف و رفع نیازهای دیگران پیش از اینکه دیگران درخواست کنند و درصورتی که می دانید چطور کمک کنید که ناراحت نشوند را از دیگر خصوصیات زن موفق دانست.
 
حجتی گفت: یکی از معضل‌هایی که زنان به‌عنوان مدیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اهمیت کمیت کار در کنار کیفیت آن است. اگر یک مدیر مرد ناچار است ساعت‌های متمادی در خصوص کیفیت کاری که قادر به انجام آن است، تامل کند، یک مدیر زن ناچار است در خصوص کمیت نیز تامل کند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: نتایج برخی از تحقیقات و مشاهدات نشان می‌دهد که زنان در زمینه رهبری متفاوت با مردان عمل می‌کنند؛ هرچند که پژوهش‌های دیگری وجود دارند که این مدعا را نقض می‌کنند یا علت تفاوت‌ها را اموری موقتی می‌دانند؛ اما گروه اول بر برخی ویژگی‌ها به عنوان تفاوت‌های اساسی مدیران زن پای می‌فشرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها