امام جمعه گرمی گفت: مردم بار دیگر با حضور پرشور و با صلابت خود در حال خلق حماسه‌ای دیگر است.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل  از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه گرمی  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت : مردم بار دیگر با حضور پرشور و با صلابت خود در حال خلق حماسه‌ای دیگر است.
 
وی افزود: پیام این حضور مردمی، پشتیبانی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و نشانه دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسئولین باید با خدمت صادقانه به مردم ، قدر دان این حضور باشند.
 
امام جمعه گرمی  با بیان اینکه حضور پرشور مردم در این دور از انتخابات پرمعناست، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای نیامدن مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی های زیادی کرده بودند.
 
وی اظهار کرد: مردم ما بار دیگر با حضور با بصیرت و آگاهانه خود در صحنه، حماسه ماندگاری را رقم زدند و پیام اتحاد و یکدلی را به جهانیان مخابره کردند.
 
وی حضور مردم در انتخابات را لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری، خواند و  تصریح کرد: پیروزی واقعی میدان انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر کسی بخواهد این پیروزی را به نفع خود مصادره کند خیانت کرده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اولین سفر  رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره کرد و‌ خاطر نشان کرد: اولین سفر دونالد ترامپ به خاورمیانه  و‌بخصوص به عربستان سعودی،خیلی ازجنایتهای پشت پرده  آل سعود را در کشتار مسلمانان  منطقه و هم کاسه شدن با دشمنان اصلی اسلام  رو‌کرد و‌سفر  رئیس جمهور آمریکا نشان داد، که عربستان نوکر و خادم درجه یک کفار است.
ارسال نظرات