مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع در گفت‌وگو با «بسیج»:
نیرومند گفت: حداقل خواسته جریان هنری انقلاب اسلامی این است که آقای روحانی این وزیر را بردارند، ایشان واقعا شایستگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جمهوری اسلامی ندارند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۵۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات روز گذشته صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد و توهین او به هنرمندان گفت: به نظر بنده مهم تر از آن توهین، توهینی است که آقای صالحی امیری به حامیان آقای ریسی و گفتمان ایشان کرده اند است.

وی در ادامه افزود: به نظر بنده قسمت اول اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد که حامیان رقیب خود و تفکر رقیب خود را خشونت طلب، جنگ طلب تلقی کردند بسیار کار بدی بود.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع عنوان کرد: واقعا در شان وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی نیست که اینگونه صحبت ها را بکنند، وقتی وزیر ما نمی داند آیت االله جاویدان از جناب آقای رئیسی حمایت کرده است و این گونه صحبت می کنند، واقعا نمی دانند که چه توهین بزرگی به حامیان آقای رئیسی کرده اند؟! درواقع وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم هیچ چیز در خصوص فرهنگ نمی داند، و این هم ناشی از آن است که وزر فرهنگ و ارشاد این دولت کاملا یک آدم امنیتی است.

نیرومند اظهار داشت: قسمت دوم صحبت های او هم که در مورد هنرمندان کرده اند، بیشتر به نظر بنده باعث رنجش هنرمندانی است که به همراه ایشان به مشهد رفته بودند، این گونه اظهارت کاملا مغایرت دارد با اصول انقلاب اسلامی که اساسا قرار بود یک نظام فرهنگی باشد.

وی خاطر نشان کرد: بنده اگر به جای نمایندگان مجلس بودم او را به خاطر توهین به حداقل 40 درصد از واجدین شراطی که در انتخابات ریاست جمهوری کشور به آقای رئیسی رای داده اند، استیضاح می کردم.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع در پایان گفت: حداقل خواسته جریان هنری انقلاب اسلامی این است که آقای روحانی این وزیر را بردارند، ایشان واقعا شایستگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جمهوری اسلامی ندارند.

ارسال نظرات