یک کارگردان سینما گفت: این اینگونه اظهارات در هر صورتی و به هر نحوی مناسب جناب آقای صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد و هنرمندان نیست، و حتما باید از جامعه هنری و سینمایی کشور عذر خواهی کند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۵۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
علیرضا رئیسیان کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات روز گذشته صالحی امیری وزیر فرهنگ ارشاد که گفته بود «آقای رئیسی اگر می خواست تعدادی هنرمند برای حمایت از او می فرستادم!» گفت: بنده اظهارات صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد را در خبرگزاری ایرنا خواندم که گفته بود اظهاراتش درباره هنرمندان  جنبه طنز داشته است.

وی در ادامه افزود: البته این اینگونه اظهارات در هر صورتی و به هر نحوی مناسب جناب آقای صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد و هنرمندان نیست و حتما باید از جامعه هنری و سینمایی کشور عذر خواهی کند.

رئیسیان اظهار داشت: ظاهرا در همان مصاحبه ای که بنده در خبرگزاری ایرنا خواندم، صالحی امیری از هنرمندان عذرخواهی کرده اند ولی این نحو عذرخواهی مناسب نیست، او بايد طى ملاقات حضورى به هنرمندان توضيح دهند و مراقب شأن هنرمندان و سينماگران باشند كه مورد سوء استفاده قرار نگيرد.

وی در پایان متذکر شد: بنده باز هم تاکید می کنم، اینگونه اظهارات از سوی وزیر چه طنز باشد و چه جدی به هیچ عنوان قابل توجیح نیست.

ارسال نظرات