فرماندار شهرستان پارس آباد از مشارکت 81 درصد مردم اين شهرستان مرزي در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از  آران مغان، اكبر صمدي گفت: با پایان یافتن کار اخذ رأی در شهرستان پارس آباد مغان از مجموع 126 هزار و 500 نفر حائز شرايط رأی دادن، 102 هزار و 500  از واجدان رأی دادن در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 81 درصد از واجدان شرایط شهرستان پارس آباد در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: در تمام بخش ها و روستاهای شهرستان استقبال باشکوهی از این دوره از انتخابات شد بطوري كه میزان مشارکت مردم اين منطقه نسبت به انتخابات سال 92 ، چهار درصد افزایش داشته است.

به گفته فرماندار شهرستان پارس آباد، 230 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در اين شهرستان دایر شده بود که از این تعداد 82 شعبه شهری و بقیه روستایی است.

صمدي همچنين با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق های رای، تصريح كرد: حضور و مشارکت حداکثری و حماسی و مثال زدنی مردم در این انتخابات تمام تلاش ها و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای بی اعتنایی نسبت به انتخابات و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و نظام نقش بر آب کرد و دشمنان را در نیل به اهداف شوم شان ناکام گذاشت.

ارسال نظرات