خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج و مسئول دارالقران كريم شرکت گاز خراسان جنوبی:
فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان و مسئول دارالقران شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت : بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان و دهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه همسران و پرسنل شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۷۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "حسن شیرین" با اشاره به برگزاری یک روزه این دوره از مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 107 نفر شرکت کننده شامل80 نفر کارکنان ، همسران و 27 نفر فرزندان کارکنان این شرکت برگزار گردید.

وی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان شركت گاز استان ، افزود : مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های مفاهیم قرآن، نهج البلاغه ، ترتیل ، تحقیق ، حفظ ، اذان و قصه گویی قرآنی برگزار شد.

مسئول دارالقران شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف اصلی مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی و حضور خانواده شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این محافل نورانی است، بیان کرد: از دیگر اهداف این مسابقات نیز ترغیب فرزندان کارکنان جهت آمادگی و حضور هر چه بهتر در مسابقات کشوری با هدف آشنایی، آموزش و بهره گیری عالی از مفاهیم قرآن کریم است.

شیرین در پایان خاطر نشان کرد: دهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز استان نیز به صورت مطلوب و در سطح کیفی بالا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها