خبرگزاری بسیج: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات بی نظیر بوده است و این نشان دهنده درک و فهم عمیق مردم از شرایط کشور است که با حضور پرشور و حماسه انگیز خود عزت و اقتدار ملی را افزایش و وظیفه ملی خود را ادا کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۹۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ری، سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شامگاه ۲۹ اردیبهشت با حضور در شهرری، در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و در ساعات پایانی انتخابات از مرکز ستاد انتخابات شهرستان ری بازدید کرد.

نوربخش اظهار داشت:  هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار و عزت ملی ارتقا پیدا می کند و پایه های نظام مستحکم تر می شود.

وی افزود: برای افزایش امنیت ملی، وظیفه شرعی هر شهروند ایرانی است که در انتخابات مختلف شرکت کند و چون انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می زند بسیار حساس و مهم است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حضور پرشور مردم، گفت: به همه مردم ایران و به ویژه مستمری بگیران، این حماسه ملی و شرکت انبوه هموطنان در انتخابات را تبریک می گویم.

نوربخش بیان کرد: در بین انتخاباتی که از ابتدای انقلاب تا کنون انجام گرفته، مشارکت در این دوره بی نظیر بوده است و این نشان دهنده درک و فهم عمیق مردم از شرایط کشور است که با حضور پرشور و حماسه انگیز خود عزت و اقتدار ملی را افزایش و وظیفه ملی خود را ادا کردند.

وی در ادامه اذعان داشت: در مناظرات انتخاباتی یک رقابت جدی بین افکار سیاسی، اجتماعی و اجرایی انجام شد و بطور جدی مباحث مختلف اقتصادی و اجتماعی بحث و در منظر مردم گذاشته شد تا مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هرچه میزان مشارکت بالا باشد خرد جمعی قوی تر خواهد بود و مردم تشخیص صحیح تری در انتخاب اصلح برای اداره امور اجتماعی کشور خواهند داشت.

نوربخش با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه میزان رای ملت است، گفت: بزودی سرنوشت کشور برای چهار سال آینده مشخص خواهد شد.

ارسال نظرات