عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امت به فراخوان امام خویش لبیک گفت و ملت ایران با حضور ویژه خود پای صندوق‌های رای در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری دیگر بار ولایت‌مداری خود را اثبات کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بابیان‌اینکه انتخابات 299 اردیبهشت، انتخابات بسیار باشکوهی از حضور حماسی ملت شریف ایران در عرصه سیاسی بود گفت: مردم ایران بار دیگر نشان دادند به آرمان‌های انقلاب پایبندند و دیگر بار با حماسه‌آفرینی خود موجب حیرت بیگانگان شدند.

دکتر محمد صالح جوکار باتاکید بر اینکه‌ مردم پیروز حقیقی انتخابات هستند اظهار کرد: امت به فراخوان امام خویش لبیک گفت و با حضور ویژه خود پای صندوق‌های رای در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری دیگر بار ولایت‌مداری خود را اثبات کردند.

وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران و درخشش فرهنگ ایرانی اسلامی است.

دکتر جوکار اذعان کرد: به طور یقین رئیس جمهور منتخب باید قدردان حضور حماسی مردم بوده و همه توان و ظرفیت‌ها را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیرد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید به قول‌ها و تعهدات خود بر پایه اخلاق عمل کند و و دین خود را به طور کامل و در خور شان ملت ایران ادا کند.


ارسال نظرات