سردار غلامی با اشاره به گروهای جهادی در گفتگو با «بسیج»:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: با کار جهادی فرهنگ کار جهادی نیز توسعه می یابد که این ظرفیت پایه و اساس اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در زمینه بسیج سازندگی در حال حاضر شبکه وسیعی در کشور داریم و در پایگاه مقاومت که فعال شده در هر پایگاه یک نفر مسئول بسیج سازندگی پیش بینی کرده ایم و در حوزه ای که داریم شبکه مدیریت و سازندگی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در کشور گروه جهادی تشکیل شده که در گروههای ۲۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ نفره که جمعیت قابل توجهی هستند، افزود:با این وجود ظرفیت بیشتری داریم و می توانیم همه بسیج را در این حوزه وارد کنیم و مشارکت دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه استقبال مردم شهرها و روستاها از اردوهای جهادی را بسیار خوب بوده است، یادآور شد: روستائیان و مردم باید نیازها را ببینند و مدیریت جهادی را به این سمت سوق دهند تا آبادانی مناطق محروم شتاب بیشتری گیرد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از حضور بسیجیان در اجرای طرحها بسیار عالی است عنوان کرد: گروه های جهادی عرصه ها را شناسایی می کنند و در مناطق محروم و در کنار حل مشکلات مردمی کارهای فرهنگی نیز انجام می دهند و فرهنگ کار جهادی نیز توسعه می یابد که این ظرفیت پایه و اساس اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.
ارسال نظرات