معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد :

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 شنا در اراک

محمدی گفت :کلاس مربیگری شنا درجه سه بانوان و آقایان از امروز به مدت 30 اردیبهشت‌ماه تا 4 خردادماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی عباس محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : یک دوره کلاس مربیگری شنا درجه سه  بانوان و آقایان از امروز به مدت 30 اردیبهشت‌ماه تا 4 خردادماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد : 60  نفر از سراسر استان مرکزی کلاس مربیگری درجه 3 شنا را با مدرسی جمیله صیاحی در دو مرحله تئوری و عملی می‌گذرانند.
 
محمدی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این هیات، ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان اکثر مسابقات و دوره‌های پیش‌بینی‌شده بعدازاین ایام برگزار می‌شود.
 
وی اظهار داشت : برگزاری لیگ شنا در 6 ماهه دوم سال، برگزاری کلاس مربیگری درجه 2، برگزاری کلاس‌های داوری و اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری در این هیات اجرایی می‌شود.
 
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : خوشبختانه در هیات شنا استان مرکزی هیچ‌گونه مشکلی ازنظر تجهیزات وجود ندارد، همکاری‌های لازم در همه زمینه‌ها وجود دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار