خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) گفت: در ماه مبارک رمضان هر شب ۱۱ هزار افطاری ساده توزیع می‌شود که علاوه بر این افطاری‌های ساده افطاری گرم هم نیز توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۶۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
توزیع ۱۱ هزار افطاری هر شب در ماه رمضان در حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: یکی از آثار انقلاب اسلامی آمدن قرآن به صحنه به‌ویژه بر سر سفره‌های ماه رمضان است.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت معصومه (س) یکی از مراکزی است که برای نشر قرآن تلاش همای فراوانی می‌کند، افزود: ماه رمضان به‌عنوان بهار قرآن کریم نشاط مقدسی را برای زائرین فراهم می‌کنم.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) عنوان کرد: تلاوت عمومی قرآن کریم یکی از طرح‌هایی بوده که قرار است در ماه مبارک رمضان در آستان حضرت معصومه (س) که بیش از 20 سال است که راه‌اندازی شده برگزار شود.

وی تصریح کرد: جلسه ترتیل خوانی نوجوانان که همه امور آن‌هم از سوی نوجوانان صورت می‌گیرد یکی دیگر از برنامه‌هایی است که قرار شده در ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت معصومه س برگزار و اجرا شود.

فلاحی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان هر شب 11 هزار افطاری ساده توزیع می‌شود که علاوه بر این افطاری‌های ساده افطاری گرم هم نیز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: 150 نفر هرروز افطاری‌ها را در حرم حضرت معصومه (س) توزیع می‌کنند که 350 نفر بعدازظهر به این 150 نفر اضافه می‌شود، بنابراین درمجموع 500 نفر از خادمین از روزه‌داران پذیرایی می‌کنند.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: ترتیل خوانی عمومی ویژه خواهران و توجه به افرادی که روزه اولی هستند ازجمله برنامه‌های دیگر آستان حضرت معصومه(س) است که در ماه رمضان اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات