کارشناس مسائل سیاسی در نشست سیاسی ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش بصیرت سیاسی کارکنان ناحیه روح الله یزد؛سیاسی ناحیه اقدام به برگزاری نشست سیاسی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نمود.
کد خبر: ۸۸۶۲۱۷۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مهندس هادی گلزار در این نشست گفت:به فرمودة مقام معظم رهبری پیروز این انتخابات خود مردم هستند.
وی افزود: مردم نشان دادند که علیرغم مشکلات و سختیها همراه و همگام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.دولتمردان باید هر چه بیشتر در جهت خدمتگذاری به این مردم تلاش نمایند .
گلزار در ادامه افزود:ما از رئیس جمهور منتخب درخواست داریم که به طور ویژه نسبت به برنامه ریزی هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی تلاش نمایند و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و منویّات معظم له را چونان چراغ راهشان قرار بدهند.
وی همچنین اذعان کرد:رئیس جمهوری در صحبتهای اولیه شان با مردم از شخصی نام بردند که نام بردن از این شخص خاطی و فتنه گر در شأن و شخصیت موقعیت سیاسی ایشان نبود.چرا که افرادی که رودروی نظام ایستادند و فتنه گری کردند به هیچ وجه در میان ملت ایران جایگاهی ندارند چه رسد به اینکه رئیس جمهور خواسته باشد از این شخص یاد کند و یا تشکری بنماید.زیرا این مسائل باعث در هم شکستن صفوف اتحاد ملت خواهد شد و به جای پرداختن به اینگونه موارد باید به حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم پرداخته شود.
ارسال نظرات