خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین:

اشتغال‌زایی ایثارگران نگاه تکلیف‌مدارانه می‌خواهد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: اگر وظایف خود را با نگاه تکلیف‌مدارانه انجام بدهیم می‌توانیم نتایج موثری را از اشتغال‌زایی ایثارگران جویای کار به دست آوریم.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۳۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و محمدرضا شکوهی رییس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حسین اسدی ملک‌رودی رییس مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین به منظور پیگیری اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور اظهار کرد: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و خدمات‌رسانی به آنها کمترین وظیفه ماست که بایستی به نحو مطلوبی انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ما پیگیر همه امورات جامعه ایثارگران به ویژه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان هستیم تا بتوانیم مشکل بیکاری این قشر معظم جامعه را برطرف کنیم.
وی گفت: همه ما در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران احساس تکلیف می‌کنیم و اگر وظایف خود را با نگاه تکلیف‌مدارانه انجام بدهیم می‌توانیم نتایج موثری را از اشتغال‌زایی ایثارگران جویای کار به دست آوریم.
حقایق‌پور با بیان اینکه همه آحاد جامعه به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مشکل اشتغال رنج می‌برند، ابراز کرد: مسوولان استان قزوین به ویژه استاندار محترم این همت را دارند که راه‌اندازی و فعال‌سازی شرکت‌های صنعتی را ارتقا بدهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باید از پتانسیل مسوولان استانی کمک بگیریم تا براساس فرمایش امام و رهبری و سیاست‌های دولت برای جامعه ایثارگران اشتغال ایجاد کنیم.
این مسوول اذعان کرد: اگر امروز مردم ایران در منطقه‌ای که همسایگان آن آتش است، در فضای امن و آرام زندگی می‌کند مرهون مجاهدت‌های شهدا و جانبازان است.
وی ادامه داد: امروز بر ماست که در جهت رفع مشکلات و خدمات‌رسانی موثر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش کنیم تا بتوانیم رضایتمندی این قشر معظم جامعه را ارتقا بدهیم.
این مسوول تبیین کرد: شما رییس مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین می‌توانید کمک موثری در جهت تسهیل ارتباطات ما با مدیران مربوطه واحدهای صنعتی فراهم سازید تا ما بتوانیم با این ارتباط‌گیری اشتغال جامعه ایثارگران را ایجاد کنیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار