خبرهای داغ:
جمعی از هنرمندان و اعضای تشکل‌های هنری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس در نامه‌ای از سرعت عمل و تلاش پاکبانان که در کوتاهترین زمان اقلام تبلیغاتی را جمع‌آوری کرده و زیبایی را به چهره شیراز جنت طراز بازگرداندند، سپاسگزاری کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۵۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
در بخشی از این نامه آمده است: آنچه در این میان به شور و شوق جوانان و فعالان دامن می‌زد تبلیغات بود که سنتی‌ترین شکل آن یعنی تبلیغات کاغذی و شهری بیش از همیشه بر دیوارهای شهر راز خودنمایی می‌کرد تا نامزدها بیشتر شناخته شوند و مردم با شناختی بیشتر تصمیم بگیرند.

در ادامه نامه با اشاره به صدماتی که این روش به زیست‌بوم شهری می‌زند آمده است: آنچه ما را بیش از همیشه به فکر فرو می‌برد زحمتی بود که این نوع تبلیغ بر دوش پاکبانان و کارکنان شریف و خدوم مجموعه شهرداری و دستگاه مدیریت شهر می‌گذاشت، چنانکه در واپسین ساعات ایام انتخابات با گذری کوتاه در شهر، می‌شد سنگینی باری که بر دوش شما عزیزان قرار گرفته را به خوبی مشاهده کرد.

هنرمندان امضاکننده با اشاره به اینکه هنر جز زیبایی نیست و کار شما در زیبا ساختن شهر هنرمندانه بوده است در فراز پایانی نامه آوردند: صبحگاه روز پیروزی ملت و شیرین‌کامی مردم از لبیک گفتن به رهبر خردمند و فرزانه خویش، آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کرد زیبایی و پاکیزگی شهر بود که با دستان تلاشگر و مهربان شما در فاصله‌ای کوتاه اثرات قریب به یک ماه فعالیت تبلیغاتی را از چهره شهر زدودید و زیبایی و پیراستگی را به شهر گل و غزل هدیه دادید. ما جمعی از هنرمندان شیراز و اعضای واحدهای هنری و تشکل‌های حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی فارس بر خویش واجب می‌دانیم از شما که هنرمندانه تلاش کردید شیراز را زیباتر از همیشه ببینیم صمیمانه تشکر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها