شیخ اکرم الکعبی به نمایندگی از مقاومت اسلامی عراق در پیامی انتخاب رییس جمهور منتخب را تبریک گفته و مشارکت بالای ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات را ستود.
کد خبر: ۸۸۶۲۲۸۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین روحانی، انتخاب مجدد وی از سوی ملت ایران را تبریک گفت.
حجت الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به حضور پر شور و مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد: این ملت ثابت کرد که کشورها تنها به وسیله فرزندان و مردان آن آباد می شوند.
در این پیام همچنین آمده است: مشارکت بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نشاندهنده آزادی است که امام خمینی(قدس سره) زمینه ساز آن شد.
بر پایه این خبر، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

تبریک و تهنیت صمیمانه خویش و فرزندان مقاومت اسلامی در عراق را به جنابعالی که برای دومین بار به ریاست جمهوری ایران اسلامی برگزیده شده‌اید، تقدیم می‌دارم.
پایداری و توفیق شما در خدمت به اسلام و مسلمین، حرکت در مسیر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و یاری مظلومان جهان را از خداوند مسألت دارم که بدون شک این‌ها، ویژگی مردان مؤمنی است که زمینه ساز حکومت قائم آل محمد(ص) خواهند بود.
همچنین مراتب احترام و تقدیر بی‌شمار خود را به ملت ایران ابراز می‌دارم. ملتی که ثابت کرد کشورها تنها به وسیله فرزندان و مردان آن آباد می‌شوند. مشارکت بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نشان‌دهنده آزادی است که امام خمینی(قدس سره) زمینه‌ساز آن شد و اکنون فرزندان این سرزمین، پیروزی‌ها و فتوحات متوالی را برای این کشور به ارمغان می‌آورند و راه را برای منجی عالم بشریت؛ امام مهدی(عج) هموار می‌کنند.
این آزادی فراگیر در جمهوری اسلامی در حالی محقق شده که این کشور در جبهه‌های مختلفی به مبارزه پرداخته است و نقش مهمی در رویارویی با ظلم و یاری مظلومین در همه جای عالم دارد و دشمنان در کمین‌اند تا پیروزی‌ها و موفقیت‌های سیاسی ایران را در عرصه‌های مختلف ناکام بگذارند.
اما دعای آخر ما: خداوندا جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان را نصرت فرما، اسلام را سربلند و باطل را خار و ذلیل گردان و پیروزی را قرین مومنین بنما که تو شنوا و دانایی.

أکرم الکعبي
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء
ارسال نظرات