خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: مردم بر اساس وعده‌هایی که کاندیداهای ریاست‌جمهوری به آن‌ها دادند پای صندوق‌های رای آمدند لذا شایسته است که رئیس‌جمهور منتخب وعده‌های خود را فراموش نکرده و برای تحقق آن‌ها تلاش کند.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۷۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 29 اردیبهشت و پیام‌های آن اظهار کرد: این حضور رفراندومی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود و مردم بار دیگر به جهانیان ثابت کردندکه حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی، رهبری و اندیشه‎‌های انقلابی هستند.

وی اضافه کرد: حماسه 29 اردیبهشت و حضور گسترده مردم نشان داد که علیرغم تفاوت سلیقه‌های داخلی، همه مردم برای هدف مشترکشان که تثبیت انقلاب و نظام در جوامع بین‌المللی است صادقانه تلاش می‌کنند.

این مسئول مطرح کرد: مردم بر اساس وعده‌هایی که کاندیداهای ریاست‌جمهوری به آن‌ها دادند پای صندوق‌های رای آمدند لذا شایسته است که رئیس‌جمهور منتخب وعده‌های خود را فراموش نکرده و برای تحقق آن‌ها تلاش کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اشتغالزایی را مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد و گفت: امروز بیکاری از مهم‌ترین موانع ازدواج و عامل اصلی بسیاری از بزهکاری‌ها و مشکلاتی چون اعتیاد است لذا رئیس‌جمهور منتخب باید اشتغالزایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

نعمت‌اللهی ضمن اشاره به آیات قرآن تبیین کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید برمبنای اصول حرکت کرده و به دنبال عزت ایران را در دنیا باشد و هرگز به دشمنان قسم خورده انقلاب تکیه نکند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها