خبرهای داغ:
عظیم محمدی گفت: به تازگی فیلم سینمایی «بازی» به کارگردانی اولخان بایراف را در باکو آذربایجان به اتمام رساندم و با بدلکاران «خیبر» در یک اثر مشترک همکاری دارم.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۴۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عظیم محمدی «مدیر جلوه‌های ویژه سینما»در ارتباط فعالیت‌های اخیرش گفت: به تازگی فیلم سینمایی «بازی» به کارگردانی ی اولخان بایراف را در باکو آذربایجان به اتمام رساندم و بعد از بازگشت به ایران مشغول به فعالیت شدم  ابتدا یک نماهنگ برای شهید محسن وزوایی ساخته می‌شد که مدیریت جلوه‌های ویژه آن را بر عهده داشتم.

وی در ادامه افزود: در این نماهنگ ارژنگ امیر فضلی و الهام چرخنده نیز به عنوان بازیگران آن حضور داشتند و همین گروه نمایشی با عنوان «رویای شب دهم اردیبهشت» به کارگردانی میلاد جباری مولانا را روی صحنه به اجرا گذاشتند که در تالار وحدت نیز با تسقبال فراوانی روبرو شد.

او همچنین عنوان کرد: در حال حاضر هم مدیریت جلوه‌های ویژه میدانی یک فیلم داستانی را بر عهده گرفته‌ام که مربوط به وزارت دفاع است. که صحبت‌های ابتدایی انجام شده و تا چندی دیگر در صورت توافق کار را آغاز خواهیم کرد و اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم. اما گروه بدلکاران خیبر نیز در این پروژه همکاری خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها