خبرهای داغ:
یادداشت/علیرضا رضازاده

شکرگزار «نجابت انقلابی» باشیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خدا را شاکرم که عدم‌الفتح جریان انقلابی و منتقد دولت خیال بسیاری از رأی‌دهندگان و آقای روحانی را راحت کرد که دیگر لوله نخواهند شد و از اعدام هم خبری نیست.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۴۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا رضازاده کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی به بررسی انتخابات ریاست جمهوری و تمدید اعتماد به نظام جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات پرداخت.

در بخشی از این یادداشت آمده است: خدا را شاکرم که عدم‌الفتح جریان انقلابی و منتقد دولت خیال بسیاری از رأی‌دهندگان و آقای روحانی را راحت کرد که دیگر لوله نخواهند شد و از اعدام هم خبری نیست دیگر زبان‌ها را نخواهند برید و در پیاده‌روها، خیابان (ببخشید) دیوار کشیده نخواهد شد.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

«حماسه حضور 70 درصدی مردم در 29 اردیبهشت 96 حقیر را بر آن داشت که با تحسین اصل حضور و تحقق شعار مردم‌سالاری دینی و فارغ از نتیجه نهایی انتخابات موارد ذیل را مورد توجه قرار دهم:

1- پیروزی اصلی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بصیر و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب هستند که همواره خواهان مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات می‌باشد و بارها در فرمایشاتشان این مشارکت را ضامن تحکیم زیرساخت قدرت و امنیت کشور دانسته و این حماسه حضور چنان رقم می‌خورد که تحسین همگان را در عرصه بین‌الملل بر می‌انگیزد. سخنان نوآم چامسکی و دیگر نظریه‌پردازان غربی و خبرنگاران مستقر در ایران نوید این مهم می‌باشد. 

2- پیروزی دوم را می‌بایست به حساب اصول و ارزش‌های اصلی نظام واریز کرد. همه مردم با هر نگاه و سلیقه در حالی به پای صندوق آرا می‌آیند که کشورهای تحت‌الحمایه آمریکا در منطقه زیر یوغ نظام سلطنت موروثی آرزوی برگزاری انتخابات را دارند و درست در روز حضور ترامپ در عربستان سعودی در ایران اسلامی جشن مردم‌سالاری دینی برگزار می‌شود.

اعتماد به روحانیت، تقدس فرماندهان عرصه ایثار و دفاع مقدس از جمله سردار قاسم سلیمانی و ... از همه مهمتر محبوبیت رهبری معظم از جمله اصول و ارزش‌های اصلی نظام می‌باشد که مورد اقبال عمومی مردم واقع می‌شود تا آ‌نجا که همه کاندیداها از سلایق گوناگون سعی می‌کنند با تقرب هر چه بیشتر به این اصول مقبولیت بیشتری را در سطح جامعه کسب کنند، از مصادیق مؤید این مهم به جعل نامه سردار سلیمانی در شب انتخابات، مخاطب‌ دانستن خود در فرمایش رهبری و استناد به رنگ نگین  انگشتر رهبر معظم (فارغ از عدم صحت آن) می‌توان برشمرد. 

3- اما در مورد پیروزی رئیس جمهور مستقر جناب آقای روحانی

نمی‌توان این مطلب را نادیده گرفت که آنچه رخ داد برگزاری انتخابات قابل تأمل از حیث تعدد و میزان تخلفات انتخاباتی است. تا جایی که اگر 10 درصد این تخلفات در سال 88 رخ داده بود خدا می‌داند فتنه‌گران چه هزینه‌ای را برای نظام تحمیل می‌کردند. همان‌ها که با ادعای چند تخلف انتخاباتی اصل نظام را به تقلب سازمان‌یافته و عدم امانت‌داری متهم کرده و با کمال وقاحت ضمن بر هم زدن آرامش جامعه و برپایی فتنه در سال 88 خواستار ابطال انتخابات و استفاده از ناظر بین‌المللی برای برگزاری مجدد انتخابات شدند و تا آنجا پیش رفتند که در شعارهایشان گفتند: «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». 

4- خدا را شاکرم بابت نجابت و فهم نیروهای انقلابی از مردم‌سالاری دینی که روز شکست آنها در نتیجه نهایی (البته با یک رأی 16 میلیونی) روز آرامش و جشن ملی مردم و حتی رقیب پیروزشان بود.

خدا را شاکرم بابت تحمل مخالف در بین نیروهای انقلابی که روز شکست‌شان آن هم با انتخاباتی با این همه شائبه و تخلف، امنیت مردم مخدوش نمی‌شود، اتوبوس یا سطل زباله‌ای به آتش کشیده نمی‌شود و سرمایه و امنیت و آسایش مردم با هر تفکر و گرایش طعمه حرص، طمع و فتنه‌جویی آنان نمی‌شود و روز پس از انتخابات‌، روز شادی و سرور بی‌دغدغه طرفداران رئیس جمهور مستقر می‌باشد و بزرگترین نگرانی جریان 16 میلیونی منتقد به دولت (به توصیه رئیس جمهور مستقر)، خریدن صابونی است که بتوان با ‌آن صورت خود را بشوید. 

خدا را شاکرم که عدم‌الفتح جریان انقلابی و منتقد دولت خیال بسیاری از رأی‌دهندگان و آقای روحانی را راحت کرد که دیگر لوله نخواهند  شد و از اعدام هم خبری نیست، دیگر زبان‌ها را نخواهند برید و در پیاده‌روها، خیابان (ببخشید) دیوار کشیده نخواهد شد و احتمالاً با نتایج شورای شهر خبری از شهردار فعلی تهران نخواهد بود که خدای ناکرده بعد از 12 سال امروز! به دیوارکشی بیفتد و فاجعه احداث پل صدر، اتوبان امام علی (ع)، توسعه مترو در شرایط تحریم و غیره را تکرار کند و یا استمرار ببخشد. 

شکر خدا که رأی‌دهندگان به آقای روحانی خصوصاً جوانان عزیزی که امروز در خیابان‌ها کارناوال شادی راه می‌اندازند با خیال آسوده بابت شغل مناسب و درآمد کافی و وضعیت اقتصادی عاری از فساد و دست‌اندازی به سرمایه‌های کشور با آینده‌ای روشن و پرامید دغدغه خبر برگزاری کنسرت و رفع حصر سران نا نجیب فتنه 88 ندارد و با طیب خاطر نسبت به گشایش‌های 4 ساله آینده دولت تدبیر و امید (2) روزگار خوش و خرمی را در پیش خواهند داشت و انشالله در سال 1400، 16 میلیون نفر منتقد به آقای روحانی هم با ایشان هم‌نظر خواهند شد.

5- در هر صورت همه عزیزان طرفدار پیروز را نوید می‌دهم که مطمئن باشند جریان 16 میلیونی دغدغه‌مند انقلاب در صورت درخواست کمک حال و در غیر این صورت دعاگوی دولت آینده خواهد بود چرا که موفقیت دولت‌ها را موفقیت جمهوری اسلامی می‌داند و صد البته بنا به رأی امروز مردم نمی‌بایست پاسخگوی کسرِ‌ها، مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی احتمالی در دولت آینده باشند. مدافعان حرم نیز کماکان و با تمام توان و تلاش و با نثار جان و خون خود در خارج از خانه برطرف کننده تهدیدات خواهند بود اگر چه در داخل کشور نیز به دلیل سابقه درخشان دفع شر داعشی‌های دهه 60 انقلاب مورد نکوهش واقع شود. 

سایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران مستدام 

علیرضا رضازاده 

96/2/30»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار