پیام تبریک و قدردانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی

برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران اند که با زمان شناسی در لحظه های حساس همواره زمینه ساز عزت، امنیت و اقتدار کشوراند

دکتر حسینی شاهرودی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی از حضور پرشور و معنا دار ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۹۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی از حضور پرشور و معنا دار ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر کرد.

متن پيام ایشان به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضورِ پرشور و معنادار مشارکت بالای 82 درصدی شما مردم فهیم شهرستان های شاهرود و میامی در دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دورۀ انتخابات شورا های شهر و روستا حماسه ای دیگر از حضور را به نمایش گذاشت اگرچه در تقویم عزت و حماسه این دیار خاطرات ماندگار بسیاری وجود دارد که شمه ای از این شورانگیزی و دلداگی را در صفحات اوراق دفاع مقدس به اثبات رساندید.

 شما مردان، زنان و جوانان عزیز با پیروی از منویات حکیمانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج عظمت و شکوهی وصف ناشدنی همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر عزم و ارادۀ استوار و خلل ناپذیر خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتید.

 این انتخابات پر شکوه صحنه ای زیبا از نجابت و شکیبائی همه سلائق و گرایش های سیاسی درون نظام اسلامی بود و همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران اند که با زمان شناسی در لحظه های حساس و سرنوشت ساز، همواره زمینه ساز عزت، امنیت و اقتدار کشور شده اند.

 بر خود فرض دانسته از حماسه آفرینی با شور و شعور انقلابی شما در پای صندوق های اخذ رای و تلاش های بی وقفه و مساعی صادقانه تمامی عوامل برگزار کننده، فرمانداران، بخشداران، دستگاه های اجرائی، امنيتى و انتظامى و هیئت های نظارت و بازرسی این انتخابات کم نظیر، تقدیر و تشکر نمایم و با تبریک به رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، توفیق و دوام خدمت در حفظ سرمایۀ عظیم اعتماد ملّت را از خداوند منان خواستارم. رجاء واثق دارم با اتکال به خدای متعال در خدمت به محرومان و مبارزه با فساد و تبعیض موفق خواهند بود.

 همچنین با قدردانی از منتخبین و کلیه نامزدهای محترم شوراهای اسلامی شهرستان های شاهرود و میامی و حامیان و هواداران آن ها که با ایثار و شجاعت، وارد عرصۀ انتخابات شده و با تلاش شبانه روزی موجب افزایش مشارکت مردم شدند، مراتب سپاسگزاری خود را اعلام نمایم.

 انتظار است با استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت خدمت فراهم آمده، با برنامه ریزی و بهره گیری از خرد جمعی، همدلی و اتحاد، در انجام وظایف محوله و تحقق انتظارات به حق مردم شاهد افزایش رفاه اجتماعی، آبادی و سرافرازی شهرها و روستاهای خود باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار