بخشدار منطقه دودانگه ساری خبر داد:

حماسه دودانگه ساری با 138 منتخب در شورای روستا+ ریاست جمهوری

بخشدار منطقه دودانگه شهرستان ساری با اشاره به اینکه 250 نفر از نامزدها در انتخابات شوراهای در منطقه دودانگه ساری شرکت کردند، گفت: 138 نفر به‌عنوان شوراهای اسلامی روستاهای منطقه دودانگه انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۹۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جهانبخش عشوری امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: مردم دودانگه همچون سایر هموطنان حماسه‌آفرین شدند.

وی با بیان اینکه روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در 56 شهر و روستای بخش دودانگه، انتخاباتی کم‌نظیر برگزار شد، تصریح کرد: کشاورزان، دامداران و زحمت‌کشان منطقه با حضور پای صندوق‌های آرا، از بین 250 نامزد انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گزینه‌های مدنظر خود را انتخاب کرده و افتخاری دیگر را به‌نام خود و مردم سالاری دینی رقم زدند.

بخشدار منطقه دودانگه ساری بیان کرد: جا دارد از همه کسانی که در روند و فرآیند این انتخابات از جمله نمایندگان فرماندار و بخشدار، هیأت‌های اجرایی و نظارت، ادارات و نیروهای خدمات‌رسان، نیروهای انتظامی و امنیتی، کاربران و سایر نقش‌آفرین بودند برای این حضور حماسی قدردانی کنیم.

عشوری با اشاره به اینکه 250 نفر از نامزدها در انتخابات شوراهای در منطقه دودانگه ساری شرکت کردند، گفت: از این تعداد 138 نفر به‌عنوان شوراهای اسلامی روستاهای منطقه دودانگه انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار