خبرهای داغ:
ملانجفی گفت: به مناسبت حماسه فتح خرمشهر برنامه های متنوعی در سطح شاهرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۹۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

میلاد ملانجفی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سال 1361 با اشاره به برنامه های این ایام الله اظهار کرد: روز دوشنبه اول خرداد ماه پیاده روی نیروهای مسلح شهرستان شاهرود از پارک شهدای محراب تا گلزار مطهر شهدا شاهرود برگزار و در ادامه گلزار مطهر شهدا بویژه شهدا عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر با حضور مسئولین غیارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انظامی شهرستان شاهرود با حضور مسئولین در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار میگردد.

ملانجفی خاطر نشان کرد: روز پنجشنبه چهارم خرداد نیز گردهمایی رزمندگان و ایثارگران شهرستان شاهرود همراه با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی سردار شعبانی معاون قرارگاه ثارلله سپاه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب خرمشهرها در پیش است این برنامه ها یا هدف تبیین و تشریح این مهم و گرامیداشت حماسه آفرینی رزمندگان در این عملیات برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها